Miksi te tykästytte johonkin palstailijaan?

Arkadian Ulla

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
4 346
0
36
Täällä tai muualla? Kun oon huomannut, että paljon on sellaisia "ryhmiä" tms. jotka on ikäänkuin "bestiksiä" vaikkeivat ole oikeassa elämässä ikinä tavanneet. Miksi johonkin kiintyy virtuaalisesti? Mä oon varmaan niin hajuton ja mauton, ettei mulle ole tällaisia virtuaalikamuja oikein tullut, ei täällä, eikä muilla palstoilla missä pyörin säännöllisesti.

joittenki kanssa on vaan jotennii enemmän yhteistä. yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai sitte vaan on niin samaa rataa ajatukset niissä tärkeissä asioissa.

en mie kyllä oikiasti ossaa tuohon vastata kunnolla... joittenki kanssa vaan synkkaa enempi.

mä kun oon tässä isos v-mäises ryhmäs harmaa, niin en kuulu jenggiin, mut tykkään töllin ruusan maalaisjärjestä. muitakin on. täällät ulee vedettyä todella nopeitä johtopäätöksiä..

Muistaakseni se oli Kotona Kirves Kädessä joka niin hienosti suoraan sano ettei minusta tykkää. Siitähän urkeni hyvä ja humoristinen keskustelu! Tykkäsin siitä semmosesta suorasta ja peittelemättömästä tyylistä ja se on jääny mieleen. Arvostan suoraselkäisyyttä, ja vaikka palaute häneltä oli negatiivista, niin se oli paljon hienompaa kuin vittuilla harmaana =)

joidenkin kanssa pääsee samalle aaltopituudelle nopeaa ja juttu luistaa. sitten on niitä, tälläkin palstalla, joita on nähnyt naamatusten ja tietää kuinka mahtavia tyyppejä he ovat ruudun takana

Minäpäs olenkin saanut näistä virtuaalisista ekan ihan oikean sydänystävän live-elämääni!
Tosin on vasta kerran tavattu, mutta ens kesänä ehkä taas. Ja sähköpostitse ja tekstarein pääasiassa pidetään yhteyttä, joskus soitellaan.

Yhteistyössä