Miksi te palstailette?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ensin siksi, että oli vauvakuuma ja nyt siksi että vähän pääsisin kärryille lapsiperheen elämästä, kun odotan esikoistani

toisaalta päivä päivältä huomaan viihtyväni täällä lyhyempiä aikoja kuin ennen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä oon koukussa :snotty:

a025.gif
mä myös
 
tässä sängyssä aina kännykän kautta. lepäilen ja palstailen kun raskaana olen ja hyvä olla pitkällään samaan aikaan kun tytär. tietysti olen koukussakin vähän. pakko olla täällä "harmaana äimänä" kun ollessani rekisteröitynävastaaminen jonkun teknisen ongelman vuoksi ei onnistu.
 

Similar threads

Yhteistyössä