Täällä niin usein on: kysy meiltä mitä haluat. Me vastataan jos osataan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vantaan unettomat Ry.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="epätietoinen";22260404]Mitä tuo Ry. teidän nimessä tarkoittaa? Tarkoittaako se Rymytään yhdessä?[/QUOTE]

Mitäs luulet. Minkähän vuoksi ne on unettomia. Eiköhän se ole enmpi sitä, ettei kädet ole peiton päällä ainakaan.
 
[QUOTE="epätietoinen";22260404]Mitä tuo Ry. teidän nimessä tarkoittaa? Tarkoittaako se Rymytään yhdessä?[/QUOTE]

Luultavasti, ehkä, ja jopa mahdollisesti kyllä, tai sitten, ei ehkä niin, tai öhhh jopa vittu nyt meni jo. Ehkä se on lyhenne näistä:
Rasittavat ylimieliset
Ryssivät yksinäiset
Rynkyttävät ylioppilaat

Hei ihan oikeasti. Meillä ei ole aikaa, eikä älyä tässä humalatilassa ryhtyä miettimään mitä vittua sellainenkin lyhenne kuin RY juuri meidän kohdallamme tänään mahtaa tarkoittaa.
 

Yhteistyössä