"vieras"
Hyvänen aika, enhän minä voi tietää mitkä ovat etusi parisuhteessasi, tiedät ne itse.Kerropa minulle mitä juuri tajusin. Ja oikeasti keskustele ja perustele, vai etkö osaa?
Hyvänen aika, enhän minä voi tietää mitkä ovat etusi parisuhteessasi, tiedät ne itse.Kerropa minulle mitä juuri tajusin. Ja oikeasti keskustele ja perustele, vai etkö osaa?
Lähdetään vähän aukaisemaan tota sun käyttämääsi tieteellistä termistöä.
Kiintymyssuhde Wikipedia
Miten kiintymyssuhde määritellään parisuhteessa:
Kiintymyssuhde ja parisuhde - Väestöliitto
Miksi tuossa ei käytetä mitään niistä termeistä jolla sinä määrittelet pariskunnan kiintymyssuhteen?
Rakkaus Wikipedia
Siksi että lapsi on perhettä.:O Wohoo, kyllä on niin paksua soopaa ettei tosiakaan.
Ja sen verran vielä pytäisi tarkennusta että kun rakkaus on kiinni biologiasta niin kertoisitko millä perusteella täten voi alkaa rakastamaan adoptiolasta?
Tuo keskellä oleva teksti on kyllä jo ihan ok analysointia, ja pätee kyllä osassa parisuhteita oikein hyvin.
Miten minä voisin tietää mitkä ovat sun plussat parisuhteessa. Älä heittäydy typeräksi.Aivan, eli et tiedä miksi olen parisuhteessa mutta sitten kuitenkin tiedät faktaksi että kyseessä on riippuvuussuhde? Mahdatkohan nyt vain kuitenkin heittää asioita ilmaan joidenkin sulle (tai sun läheisellesi) tapahtuneiden asioiden perusteella??
Eli et tiedä parisuhteesta(ni) yhtään mitään, yllätys. Ei se haittaa. Väitellään taas sitten kun keksit seuraavan hyvän aiheen (tee taustatyötä seuraavalla kerralla enemmän).
Ja vastailepa noihin muihinkin väitteisiin joihin et voi heittää tätä oletpa-typerä-juttua vastaukseksi.
Ei parisuhde ole perhesuhde vaan hyötysuhde.Vieras lapsi on perhettä mutta mies jonka kanssa on lapsia hankittu ei ole perhettä.
Mihin tämä perustuu? Ja nyt vastaat tähän. Miten määrittelet perheen ja mihin perustuu se että perheen toinen perustaja ei kuulu siihen perheeseen?
Kiihtyessäsi aiemmin tajusit selvästi ne syyt, se oli käsinkosketeltava hetki ja raivostuit. Minä en voi niitä etuja tietää mitenkään.Sanoit että keskusteluumme pohjautuen tajusin jotain parisuhteestani. Oletan että jos voit sanoa näin niin tiedät mitä tajusin ja mistä ne tajusin. Kerro nyt toki, ja ota se ratakisko käyttöön, mulla on aikaa siihen että tankkaat sen päähäni että mitä tajusin (ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa mutta sinne päin) ja mistä sen tajusin.
Älähän liioittele, puhun niistä perheenjäsenistä joiden kanssa ollaan tekemisissä.Mutta joku kumminkaima jostain Utsjoelta on sitten hyvinkin rakas perheenjäsen vaikken häntä ole koskaan nähnytkään??