Miksi te naiset valvotte odottamassa kun mies on viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss Peesi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en vaan kertakaikkiaan osaa nukkua yksin :ashamed: pyörin ja hyörin kunnes saan sen viinalta lemuavan örisevän ukon viekkuun :laugh:

tänään kyllä hereillä siitä syystä että ukko just lähti töihin. toisenlainen lauantai aamu tämäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:
Siis ei tarkoitus v*ttuilla, mutta ihmetyttää... Eikö uni tule ilman miestä, pelottaako jokin, teettekö jonkin tarkastuksen sille kun kotiutuu vai miten? Valvotko myös jos on esim. viideltä vasta kotona?

Samaa ihmettelen... Luottamuspulaa?

Mä nukun 5 yötä viikossa ilman miestä, joten saan kyllä vedettyä hirsiä ihan yksinkin. Kun mies on viihteellä, joskus nukun, joskus taas odotan hänen kotiintuloaan. Niin mieskin välillä odottaa mun kotiintuloa. En koe, että kyse on luottamuspulasta, vaan ihan siitä, että on kiva varmistaa toisen kotiinpääsy ja mennä sitten yhdessä nukkumaan. Meillä kun yhdessä nukkuminen on muutenkin tavallista harvinaisempi luksushetki :)

Minä olen huonouninen, meillä kummallakin on työvuoroja, joista tullaan keskellä yötä kotiin. Nukahdan kyllä illalla hyvin, olipa toinen töissä tai muuten pois kotoa, mutta herään yleensä jossain vaiheessa eikä uni meinaa enää tulla ennenkuin toinen on tullut kotiin. Etenkin jos tulee yöllä pyörällä töistä, lasken minuutteja.

Mä ainakin valvon, koska tiedän että herään kuitenkin siinä vaiheessa kun mies tulee kotiin kun nukun niin kevyesti. Vaikka mies tuleekin hiirenhiljaa. Onneksi mies tulee yleensä puolen yön kieppeillä niin ei mene koko yö valvomiseksi :D

Samalla tavalla varmaan tulen valvomaan siinä vaiheessa kun lapset kotiutuu aikanaan "yöjuoksuilta"... tosin silloiin varmana stressaan sitäkin, että ne tosiaan kotiutuu turvallisesti.

No itse ainakin valvon just sen takia, että meillä miehen viihteellä käyminen on NIIN harvinaista että onhan se nyt suuri tapahtuma jota haluan päästä todistamaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tar:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua :)

No sit tää ei ehkä koskenut sinua. Tarkoitin niitä, jotka valvovat odottamassa miestä. Esim. tuossa yhdessä toisessa ketjussa kaksikin mainitsi odottavansa miestään viihteeltä.

Ai, sori ku vastasin :D en tiennyt että tänne ei saa vastata..

Saathan tuota vastata jos haluat, mutta kannattaako jos vastaus ei mitenkään liity kysymykseen? Mutta ihan vapaasti vaan.

Kysymys olisi ollut parempi, ja selkeämpi, jos olisit kirjoittanut vaikkapa: Ne naiset, jotka odottavat miestään viihteeltä jne.
Aloituksestasi saa sen käsityksen, että kaikki naiset täällä muka odottelevat miehiään.

Jos et sitä tuosta aloituksesta saa selvää niin aika heikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Mitäs itse täällä valvot? Ettet vain odottaisi sitä miestäsi kotiin?

Noup. Ei ollut viihteellä. Se meni nukkumaan jo ennen puolta yötä. Ensi viikolla menee, mutta en odottele valveille niin kuin en aiemminkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Baabero:
Ihan vaan siksi kun mä en jostain syystä saa nukuttua ilman tota ukkoa (siis yöllä, päivällä onnistuu kyllä). Ja on siis ihan sama missä se on viihteellä, töis, sohvalla... jos mä meen illalla nukkumaan ennen sitä niin sitten mä pyörin hereillä siihen asti että ukko kömpii viereen. Enkä tosiaankaan tiedä mistä tämä vois johtua ja se on monesti aika ärsyttävää.

peesi. tai mä kyllä nukahdan mutta heräilen jatkuvasti. nyt kyllä ei kannate odotella yöllä kotiin, just laitto viestiä että lipsahti viihteelle ja ovat 160km päässä :)

ja tuolla aiemmin esitettyyn kysymykseen vastauksena että jos on poissa kotoa niin että tiedän ettei tule kotiin, nukun ihan hyvin.

Hmmh....entisessä elämässäni valvoin koska tiesin että hankaluuksia oli tulossa :ashamed: nykyään valvon, koska se on niin äärettömän harvinaista, että se tuntuu oudolta enkä saa unta. Nukahdan kyllä mutta herään kun sänky on tyhjä toiselta puolelta.

Mä elelin lasten kans sen verta kauan yksin, että en tarvi miestä unileluksi, joten nukun kuin tukki vaikka mies olisi juhlimassa tms...tosin ainahan se kivempi toisen kainalossa olla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Ja DNA kynsien alta :whistle:

Ehdottomasti! Siksi kaikilla on kotonaan CSI-tyyliin vanupuikkoja, joilla näytteet saa näpsästi talteen.

Todisteet talteen :laugh:

Csi kaksplus, todistusaineiston keruuseen kuuluu myös aloitukset palstalla: mitä mieltä, kello neljä ja mies ei palannut kotiin ja vastauksia tyyliin jätä se sika, varma tapaus, pettänyt on :whistle:

Sillon kun mulla oli viihteellä käyvä mies, valvoin koska en saanut nukuttua. Alitajuisesti kai odotin, että kuitenkin heti kun nukahdan, se tulee kotiin ja rymistelee mut hereille, niin en sit saanut unta ollenkaan ennenkuin mies oli vieressä kuorsaamassa eikä tarvinnut pelätä enää mitään häiriötekijöitä. Välillä en turhaan viitsinyt mennä ollenkaan pyörimään sänkyyn. Oon siis tosi herkkäuninen ja uudelleen nukahtaminen vaikeaa.

Kyse ei todellakaan ollut siitä, etten olisi saanut yksin ilman miestä nukuttua muuten. Jos mies oli vaikka koko viikonlopun pois eikä pelkoa, että tulisi kesken mun unien niitä häiritsemään, nukuin kyllä ihan hyvin.

Yhteistyössä