Miksi te naiset valvotte odottamassa kun mies on viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss Peesi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miss Peesi

Vieras
Siis ei tarkoitus v*ttuilla, mutta ihmetyttää... Eikö uni tule ilman miestä, pelottaako jokin, teettekö jonkin tarkastuksen sille kun kotiutuu vai miten? Valvotko myös jos on esim. viideltä vasta kotona?

no itse joskus valvon siksi, kun en vaan osaa mennä yksin nukkumaan ajoissa :D kattelen sitten dvd:ltä jotain sarjaa tai roikun netissä.. ja sieltä se punasilmäinen elämäni rakkaus sitten jo kohta hoiperteleekin ovesta sisään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua :)

No sit tää ei ehkä koskenut sinua. Tarkoitin niitä, jotka valvovat odottamassa miestä. Esim. tuossa yhdessä toisessa ketjussa kaksikin mainitsi odottavansa miestään viihteeltä.

Minä valvon siksi, että kärsin unihäiriöstä, eikä ole nyt mies muistuttamassa nukkumaanmenosta. Ei ole kyllä viihteellä, vaan töissä. Vaikka suht viihdyttävää sekin välillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Peesi:
En valvo sen takia että mies viihteellä, tossa se viukussa istuu ja kattoo telkkua :)

No sit tää ei ehkä koskenut sinua. Tarkoitin niitä, jotka valvovat odottamassa miestä. Esim. tuossa yhdessä toisessa ketjussa kaksikin mainitsi odottavansa miestään viihteeltä.

Ai, sori ku vastasin :D en tiennyt että tänne ei saa vastata..

Saathan tuota vastata jos haluat, mutta kannattaako jos vastaus ei mitenkään liity kysymykseen? Mutta ihan vapaasti vaan.

Saathan tuota vastata jos haluat, mutta kannattaako jos vastaus ei mitenkään liity kysymykseen? Mutta ihan vapaasti vaan.

Voi se vastaus välillä kannattaakin :whistle: vapaa palstahan tää on, tietääkseni :snotty:

No väitinkö muuta? Kuten sanottua, vastaa vain rauhassa. Halusin vain selventää kysymystä.

Juuri ukko nukahti, eikä ole ollut yhtään missään, paitsi kanssani saunassa juuri äsken. Jos mieheni on viihteellä, olen nukkumassa jo tähän aikaan, kun en viitsi valvoa yksin.

Kysymys olisi ollut parempi, ja selkeämpi, jos olisit kirjoittanut vaikkapa: Ne naiset, jotka odottavat miestään viihteeltä jne.
Aloituksestasi saa sen käsityksen, että kaikki naiset täällä muka odottelevat miehiään.

Ihan vaan siksi kun mä en jostain syystä saa nukuttua ilman tota ukkoa (siis yöllä, päivällä onnistuu kyllä). Ja on siis ihan sama missä se on viihteellä, töis, sohvalla... jos mä meen illalla nukkumaan ennen sitä niin sitten mä pyörin hereillä siihen asti että ukko kömpii viereen. Enkä tosiaankaan tiedä mistä tämä vois johtua ja se on monesti aika ärsyttävää.

No ehkä toikin on sit jonkunlaista välittämistä, tai sit holhousta. Onneks mun vaimo luottaa sen verran, tai sit sitä ei kiinnosta, että se jaksais mun kotiin tuloa venata hereillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Baabero:
Ihan vaan siksi kun mä en jostain syystä saa nukuttua ilman tota ukkoa (siis yöllä, päivällä onnistuu kyllä). Ja on siis ihan sama missä se on viihteellä, töis, sohvalla... jos mä meen illalla nukkumaan ennen sitä niin sitten mä pyörin hereillä siihen asti että ukko kömpii viereen. Enkä tosiaankaan tiedä mistä tämä vois johtua ja se on monesti aika ärsyttävää.

No voi kurjuus. On varmaan tosi ärsyttävää. Onneksi itse pystyn nukkumaan ihan itsekkin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No ehkä toikin on sit jonkunlaista välittämistä, tai sit holhousta. Onneks mun vaimo luottaa sen verran, tai sit sitä ei kiinnosta, että se jaksais mun kotiin tuloa venata hereillä.

Luulen, että holhousta ennemminkin. Jos aikuinen ihminen ei osaa nukkua ilman, että ukko on vieressä, niin onhan se vähän surullista. Ja varmasti sille ukollekkin on kerrottu, että ei osata nukkua ilman sitä, ja näin lisätään sitä huonoa omatuntoa miehelle, kun se rakas vsimo ei nyt sitten pystynyt nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja voiiih:

Luulen, että holhousta ennemminkin. Jos aikuinen ihminen ei osaa nukkua ilman, että ukko on vieressä, niin onhan se vähän surullista. Ja varmasti sille ukollekkin on kerrottu, että ei osata nukkua ilman sitä, ja näin lisätään sitä huonoa omatuntoa miehelle, kun se rakas vsimo ei nyt sitten pystynyt nukkumaan...

No onneks meillä ei ole näitä probleemia. Mä olen jokatapauksessa väh. 4 yötä pois kotoa työn takia.

Alkuperäinen kirjoittaja voiiih:

No mä en ainakaan oo kertonut.
Mulla on ollu univaikeuksia jostain 12v. asti siis niin että oon aina nukahtanu vasta aamuyöllä. Ton ukon tapasin kun olin 18 Ja univaikeudet jäi siihen.. paitsi sillon jos mies ei oo vieres. Mies tosin käy viihteellä n. kerran vuodes joten se ei oo ongelma. Ja nyt valvon kipiän lapsen kans, en miehen takia.

Musta on aika uskomatonta että ihminen ei saa nukutuksi ilman toista ihmistä?? Miten voi olla mahdollista, aika riippuvaisuutta vai mitä?? Oletteko koskaa erossa kunnolla, esim. monta yötä? miten silloin nukutte, vai valvotteko???

Me ollaan tosi usein erossa öitä miehen kanssa.. tehnyt yötyötä jo toooosi kauan, ja kummallekkaan meille se ei ole propleema nukkumisen kanssa. En koskaan osaisi olla noin riippuvainen miehestä että en osaisi pistää nukkumaan ilman häntä..

Mä olen viikot yksin kun mies on poissa. Nukun kuin porsas ja olen tottunut nukkumaan yksin.
Mutta jos mies on viihteellä/tulossa yöllä kotiin töistä niin en saa nukuttua kunnolla.
Vissiin se että TIEDÄN että joku tulee meille yöllä johon mä herään saa mut pysymään hereillä. Koirat mut sitten viimeistään herättäisi.

Yhteistyössä