Tark Kana
Näin minä itseasiassa luulen.Sinäkö luulet että olen huvikseni vaan kotona?
Näin minä itseasiassa luulen.Sinäkö luulet että olen huvikseni vaan kotona?
No ei kuule pidä paikkaansa. Olen hakenut vaikka mihin töihin ja yrittänyt opiskella ja olen jopa yrittänyt itsemurhaa kun olen ollut niin masentunut siitä ettei töitä ole löytynyt enkä ole opiskeluissa pärjännyt. Minä vihaan kotona olemista.Näin minä itseasiassa luulen.
Kurjaa että olet vielä aikuisena noin riippuvainen vanhemmistasi ja heidän mielipiteistään.Alkuperäinen kirjoittaja bjlö;29786824:Koska menisi välit vanhempiini. Tämä on tehty selväksi jo nuorena, jos siihen työhön erehdyn menemään, niin ei kyllä hyvä heilu ja tekemissä ei olla. Eikä haittaa, en varmasti menisi muutenkaan, saisi koko ammattiryhmän lopettaa.
Mielummin lojuisin kotona kuin pakkomyisin kenellekkään yhtään mitään.Eli jos et muuta työtä saisi lojuisit vain kotona?
Olen ollut vuosia kotona kun lapset oli pieniä, liki 15 vuotta.Kertaakaan ei käynyt mielessä puhelinmyyjäksi ryhtyminen eikä käy.Mä en suostu pakkomyymään ikinä koskaan milloinkaan mitään kenellekkään.Tulisit varmaan toisiin aatoksiin jos vuosia olisit ollut kotona kuten minä.
Mene työkokeiluun,sinne pääsee ja saat mielekästä tekemistä päiviisi.Lisäksi saat kelasta päivärahan johon saat korotusta kun katsovat että työkokeilu edistää työllistymistäsi, lisäksi saat verottoman kulukorvauksen.Jos maksat veroa 20 prosenttia mikä yleensä kelan tuloista menee, jää käteesi reilu 900 euroa kuussa joka on saletisti enemmän kuin se mitä tulet puhelinmyyntihommasta saamaan.No minä en ainakaan enää jaksa olla kotona niin kun muuta työtä ei ole tarjolla niin menen noihin hommiin.
Suomesta ei löydy yhtäkään paikkakuntaa mikä ei palkkaisi työkokeiluun ilmaista työvoimaa, ilmainen työvoima kelpaa kaikille kunnille ja kaupungeille.Mä olen selvitellyt työkokeiluasioita työvoimaneuvojan kautta mutta ei kuulemma ole paikkoja mihin mennä enkä mä tosiaan enää ala kotona olemaan. Täällä paljon suljettu liikkeitä ja pari isoa tehdasta työkokeilupaikat on todella vähissä.