minä
Joko turhaa sokerinlipitystä tai vaihtoehtoisesti turhia keinotekoisia makeutusaineita. Joka tapauksessa ihan turhia lisä- ja säilöntäaineita.
No koska se on sama kuin söisi hedelmiä en siitä välitä.Alkuperäinen kirjoittaja myy:tuoremehulasissa on 6palaa sokeria
Harvemmin kuitenkaan lisättyä sokeria tai itse en ainakaan osta koskaan sellaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletkos koskaan tsekannut tuoremehujen sokerimäärää...
Ei oo sama - mehusta puuttuu mm. hedelmien kuitu. Eli hedelmät hedelminä ja vesi juomaksi, jos nyt oikein aletaan saivarrellaAlkuperäinen kirjoittaja d:No koska se on sama kuin söisi hedelmiä en siitä välitä.Alkuperäinen kirjoittaja myy:tuoremehulasissa on 6palaa sokeria
Vesi on ainoa janojuoma tässä perheessä. En ymmärrä yleensäkään tuota mehun lipitystä. Milloin sitä oikein juodaan? On meillä toki vieraiden kanssa mehua aina tarjolla, mutta yleensä?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Joko turhaa sokerinlipitystä tai vaihtoehtoisesti turhia keinotekoisia makeutusaineita. Joka tapauksessa ihan turhia lisä- ja säilöntäaineita.
Hyllä noissa tuoremehuissa on on sitä sakkaa ihan reilusti Omatekoinen nektarini on survottua marjaa Toki siinä on sokeria sitten reilusti, mutta en täydellsienä terveysruokana ajattelekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Ei oo sama - mehusta puuttuu mm. hedelmien kuitu. Eli hedelmät hedelminä ja vesi juomaksi, jos nyt oikein aletaan saivarrellaAlkuperäinen kirjoittaja d:No koska se on sama kuin söisi hedelmiä en siitä välitä.Alkuperäinen kirjoittaja myy:tuoremehulasissa on 6palaa sokeria