Jos mä olisin odottanut siihen asti, että saan valmistun ja saan vakityöpaikan, niin lapsettomaksi mä olisin varmaan jäänyt. :|
loistavasti sanottu!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja sinisilma76:Kysy samantien, että miksi maailmassa tehdään lapsia, kun ei ole täydellisiä olosuhteita! Hohhoijjaa! Toivottavasti olet itse täydellinen, ettei joku tule jonain päivänä kysymään sulta, että miksi olet tehnyt lapsia.
Suomessa on todella hyvät oltavat lapsilla, vaikka ei ikinä kumpikaan vanhemmista saisi töitä. Mieti ensin, mitä kysyt. Sinusta tuli tyhmän vaikutelma.
iso peesi! Terv. opiskelija jolla kohta kaksi pienokaista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle ainakin lapsi on tärkeämpi kuin työ! Jos olisin odottanut että saan vakityöpaikan, olisi lapset jääny saamatta.
Siksi, että työttömillä on aikaa lapsille, toisin, kuten työssäkäyvillä? Rakastavat siis lapsiaan enemmän, kun mitäään muuta. Ei ole vaaraa, että jää työttömäksi ja ei saa enää suurta palkkaa? Työttömillä nääs on ihan hyvät tulot, jopa paremmat kun töissäkäyvillä ja ei tarvitse tehdä mitään, paitsi elellä niin kuin haluaa ja nauttia lapsistaanAlkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:Eli ette odota että saatte työpaikan ennen lasten tekoa.