Suomen sijainti on onneksi niin keskeinen, että äkkiähän sitä autoilee Unkariin tai Portugaliin.
Tuo on ihan totta. Mutta sitten pitäisi olla vähän pidemmät kesälomatAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Matkustaminen avartaa, kun koukkaa autolla Pohjois-Ruotsin kautta etelämmäksi ja sillan yli Tanskaan. Britteihin sitten pääsee kanaalin ali junalla. Venäjän halki junalla ja sitten ollaankin Kiinassa. Matkustaminen ap:n tyyliin vie aika kauan, mutta ehkä ne vieraat kulttuurit oppii sitten paremmin, kun viettää pari viikkoa samassa junavaunussa.
Ennen Ruotsin rajaa on saanut takapenkiltä kuulla jo ziljoona kertaa 'koska ollaan perillä?'.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Matkustaminen avartaa, kun koukkaa autolla Pohjois-Ruotsin kautta etelämmäksi ja sillan yli Tanskaan. Britteihin sitten pääsee kanaalin ali junalla. Venäjän halki junalla ja sitten ollaankin Kiinassa. Matkustaminen ap:n tyyliin vie aika kauan, mutta ehkä ne vieraat kulttuurit oppii sitten paremmin, kun viettää pari viikkoa samassa junavaunussa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tais olla just tällä viikolla telkkarissa juttua tuosta matkustamisesta ja laivalla matkustaminen kuulemma saastuttaa luontoa ihan yhtä paljon kuin lentäminenkin. Paitsi jos soutaa tai menee purjeveneellä.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Oletko kuullut sellaisesta kuin auto? Entä laiva?
Suomi on pahemmin saari kuin Islanti, jos liikenneyhteyksien perusteella katsotaan.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Suomen sijainti on onneksi niin keskeinen, että äkkiähän sitä autoilee Unkariin tai Portugaliin.
No tuota excel-taulukointia monet oikeasti harrastavat. Omassa työssäni kohtaan päivittäin perheitä, jotka esittelevät minulle excel-laskelmiaan erinäisistä aiheista. Myös monet kaverini pitävät excelillä kirjaa esim. golf-suorituksistaan, arvosanoistaan jne. Itse en todellakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
-omakotitalo ja asuntolaina
-matkustelua trendikkäisiin kohteisiin ynnä muuta kulutusmyönteistä toimintaa
-perheen budjetti Excel-taulukon muodossa
ynnä muuta konservatiivista elämäntapaa, jossa ei kyseenalaisteta mitään, vaan eletään ja suoritetaan elämää "kun niin kuuluu tehdä"
Oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
ynnä muuta konservatiivista elämäntapaa, jossa ei kyseenalaisteta mitään, vaan eletään ja suoritetaan elämää "kun niin kuuluu tehdä"
Juu me kaikki ollaan. Mä olen köyhä, mutta ainakin ymmärrän sarkasmia paremmin kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
Joh. Oli tarkoitus olla sarkasmia. Ja parasta sarkasmiahan on sellanen, mitä pitää selittää. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi on pahemmin saari kuin Islanti, jos liikenneyhteyksien perusteella katsotaan.
Vastasin provoon provolla Ei sen kummempaa. Joku tossa kommentoi Excelistä, voisin kuvitella itsekin pitäväni sellaista, nyt se vaan on ihan paperiversiona.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Juu me kaikki ollaan. Mä olen köyhä, mutta ainakin ymmärrän sarkasmia paremmin kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
No hyvä, että kehtaat tunnustaa kateutesi. Kaikki eivät kehtaa.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Juu me kaikki ollaan. Mä olen köyhä, mutta ainakin ymmärrän sarkasmia paremmin kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
Minä en tainnut tajuta pointtia, kun en ymmärrä miksi excel-laskelmat olisivat jotenkin huono juttu. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:No tuota excel-taulukointia monet oikeasti harrastavat. Omassa työssäni kohtaan päivittäin perheitä, jotka esittelevät minulle excel-laskelmiaan erinäisistä aiheista. Myös monet kaverini pitävät excelillä kirjaa esim. golf-suorituksistaan, arvosanoistaan jne. Itse en todellakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
Hyvä että sinäkin todistat ettet ymmärrä sarkasmia.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:No hyvä, että kehtaat tunnustaa kateutesi. Kaikki eivät kehtaa.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Juu me kaikki ollaan. Mä olen köyhä, mutta ainakin ymmärrän sarkasmia paremmin kuin sinä.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Oletko kateellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Tää on varmaan provo, eikö olekin? Ilonalla on varmaan kaava, jonka mukaan elämää eletään:
-ydinperhe
-akateeminen koulutus
Pitäskö sitä tommosesta olla kateellinen... en viitsi. Se mitä oikeasti kadehdin on eläkeläisten vapaa-aika ja se, että kukaan ei niille laiskottelusta naputa, kun se on ansaittua. Rahasta en viitsi olla kade, sitähän saa jokainen joka sen perässä viitsii juosta.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:No hyvä, että kehtaat tunnustaa kateutesi. Kaikki eivät kehtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En nyt kyllä samaa mieltä ole kuin ap, mutta pakko kyllä sanoa että sellaiset nuoret aikuiset (20-30- vuotiaat) jotka eivät koskaan ole käyneet ukomailla ovat kyllä aika lyhytkatseisia ja usein mustavalkoisen asenteen omaavia. Tunnen muutaman tällaisen ihmisen jotka eivät koskaan ole käyneet kuin korkeintaan Haaparannalla tai Tallinassa ja joille Helsinki on hulvaton metropoli. Ihmisiä jotka eivät osaa katsoa omaa napaansa kauemmaksi eivätkä edes osaa kuvitella että asiat voisi olla jollain toisella tavalla kuin heidän pienissä ympyröissään. Eihän se periaatteessa heidän vikansa ole kun lähtökohdat ovat mitä ovat, mutta sääliksi kyllä käy.