Miksi te ette juttele tällä palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edelleen ihmettelen, mita on nama "rekkautuneet, harmaat, mustat" ja muut termit mita ihmiset taalla viljelee?

Mutta aloittajan kanssa samaa mielta, useat taalla jattavat "vierailijat" tai uudet reksisteroityneet kayttajat taysin huomioitta tai teilaavat uusien kirjoittajien viestit taysin.
rekkautuneet = rekisteröityneet
mustat = rekisteröityneet
harmaat = vierailijat

Ennen ainakin rekisteröityneet nimimerkit näkyi mustana ja vierailijoiden nimimerkit harmaana. Nuo nimitykset tulee siitä. En muista miltä uudistuksen jälkeen näyttää, enkä nyt jaksa tarkistaa että onko edelleen rekisteröityneet mustia ja vierailijat harmaita. :D

No en kauheasti ihmettele, että niin moni on lähtenyt. Matu sitä ja matu tätä, sitten lisätään siihen jotkut perskärpäset jotka asaa pakkomielteitä mustista niin hohhoijaa. Mulla on ihan hyvä sietokyky niihin, mutta moni ei vaan jaksa kuunnella eikä ihme...

Tosi tylsää nykyään, vaikka just huomasin ilokseni, että se hillitön matuttelu on vähentynyt hiukan. Jes! Jotain muutakin välilllä, menkööt MV:n puolelle.

No en kauheasti ihmettele, että niin moni on lähtenyt. Matu sitä ja matu tätä, sitten lisätään siihen jotkut perskärpäset jotka asaa pakkomielteitä mustista niin hohhoijaa. Mulla on ihan hyvä sietokyky niihin, mutta moni ei vaan jaksa kuunnella eikä ihme...

Tosi tylsää nykyään, vaikka just huomasin ilokseni, että se hillitön matuttelu on vähentynyt hiukan. Jes! Jotain muutakin välilllä, menkööt MV:n puolelle.
Eipä yllätä, ettei teinimammaa yhteiskunnalliset asiat kiinnosta.

• Tykkää
Reactions: .....

Joo, nuo nimimerkkeihin kohdistuvat aloitukset ja haukkimiset ovat tyhmiä. Mitä tulee maahanmuutto-aloituksiin, niin kukin voi palstalle tehdä juuri sellaisia ja niin mielenkiintoisia aloituksia kuin haluaa. Useimmat ihmiset haluavat puhua ajankohtaisita asioista niiden vauva-sitä-vauva-tätä-keskustelujen lisäksi, joten ihan ymmärrettävästi maahanmuutosta on reilusti keskusteluja, se kun on ajankohtaisimpia asioita tällä hetkellä.

Matut on nyt niin ajankohtaisia,katso vaikka uutisista. :)

Joka kerta on ekalla sivulla nostoja vuosien takaa. Jostain tyyliin "miksi koirani ei kakkaa ulos". Haloo, se rakki on jo ikivanha ja koko aihe on mennyt jo. Mille vuosisadalle nää rekkautuneet on jumiutuneet?

Joo, nuo nimimerkkeihin kohdistuvat aloitukset ja haukkimiset ovat tyhmiä. Mitä tulee maahanmuutto-aloituksiin, niin kukin voi palstalle tehdä juuri sellaisia ja niin mielenkiintoisia aloituksia kuin haluaa. Useimmat ihmiset haluavat puhua ajankohtaisita asioista niiden vauva-sitä-vauva-tätä-keskustelujen lisäksi, joten ihan ymmärrettävästi maahanmuutosta on reilusti keskusteluja, se kun on ajankohtaisimpia asioita tällä hetkellä.
Juu toki ymmärrän, että siitä keskustellaan paljon, mutta ehkä 15 aloitusta etusivulla on jo vähän yli, etenkin kun siitä tismalleen samasta asiasta VOI keskustella siinä yhdessäkin jo muutenkin etusivulla roikkuvassa ketjussa. Sitten vielä erikseen ne todella rasistiset ketjut, hohhoijaa. No..ei voi muuta ku odotella ja hyvään suuntaan näyttäisikin menevän. :)

Eipä yllätä, ettei teinimammaa yhteiskunnalliset asiat kiinnosta.
Kiinnostaa, palstalla vaan suurin osa on sellaista keskustelukumppania, ettei niiden kanssa voi mitään syvempää/laajempaa keskustella kun ei heillä aivot sellaiseen riitä. Hyvä esimerkki kommenttisi tykkääjä, hienosti tulikin siihen esille juuri sopivaan aikaan. :)

Btw en ole teini-ikäisenä saanut yhtäkään lasta, en tiedä miten se mun tämänhetkisiin kommentteihin edes liittyisi vaikka olisinkin, mutta pieni huomautus nyt vaan tälle naurettavalle loukkausyritykselle. :D Seuraavaksi olen varmaan "senkin lesbo" tai "senkin poika!". :ROFLMAO:

Kiinnostaa, palstalla vaan suurin osa on sellaista keskustelukumppania, ettei niiden kanssa voi mitään syvempää/laajempaa keskustella kun ei heillä aivot sellaiseen riitä. Hyvä esimerkki kommenttisi tykkääjä, hienosti tulikin siihen esille juuri sopivaan aikaan. :)

Btw en ole teini-ikäisenä saanut yhtäkään lasta, en tiedä miten se mun tämänhetkisiin kommentteihin edes liittyisi vaikka olisinkin, mutta pieni huomautus nyt vaan tälle naurettavalle loukkausyritykselle. :D Seuraavaksi olen varmaan "senkin lesbo" tai "senkin poika!". :ROFLMAO:
Jos asenne on toi, niin onko ihme, jos sun kanssa ei haluta keskustella.

No mitä sä sitten tällä palstalla käyt, vieläpä aika ahkerasti näyt käyvän, kun kerran kaikki muut täällä on sinusta niin vähä-älyisiä?

Joka kerta on ekalla sivulla nostoja vuosien takaa. Jostain tyyliin "miksi koirani ei kakkaa ulos". Haloo, se rakki on jo ikivanha ja koko aihe on mennyt jo. Mille vuosisadalle nää rekkautuneet on jumiutuneet?

Aika usein ne vanhat nostot on harmaiden nostamia. Nyt tänne on tullut joku rekkautunut adorepetra joka nostelee jotain vanhoja ketjuja kuten Tanja Karpelasta ja Petra Kapasesta :D
Ja joku harmaa lainailee joidenkin viestejä (sekä harmaiden että mustien) kirjoittamatta kuitenkaan lainaukseen itse mitään.

Ai että suurin osa on sellaisia, joiden aivot eivät riitä edes keskusteluun sinun kanssasi.
Pakko ihmetellä, että mikähän vika omissa aivoissasisi on, kun silti roikut täällä idioottien seurassa :p

Töks töks töks. Kysehän ei ole mistään älynlahjoista, vaan ihan yksinkertaisesti perussosiaalisuudesta ja empatiakyvystä, jota soisi ihmisten viljelevän. Puhutteko ystävillennekin tyyliin "et sä tästä mitään tajua kuitenkaan" ja "الكلاب تنبح و القافلة تسير "?

Itse en ole koskaan ymmärtänyt täällä sitä miksi pitää mennä monesti henkilökohtaisuuksiin ja arvostelemisiin mustien kohdalla. Sitä on ollut täällä aina. Tekiskö ne harmaat samoin jos olisi itse rekkautuneita. Kuinka paljon aikoinaan esim scarlett sai paskaa niskaansa ja moni muukin. Nyt täällä on tätä nykyä melko vähän rekkautuneita kirjoittelemassa ja pin ja echo on monesti joidenkin hampaissa. Sitäkin monesti ihmettelen miten ne jaksavat niin vastailla kaikkeen paskaan mitä osakseen täällä saavat.

• Tykkää
Reactions: papumössö
Itse en ole koskaan ymmärtänyt täällä sitä miksi pitää mennä monesti henkilökohtaisuuksiin ja arvostelemisiin mustien kohdalla. Sitä on ollut täällä aina. Tekiskö ne harmaat samoin jos olisi itse rekkautuneita. Kuinka paljon aikoinaan esim scarlett sai paskaa niskaansa ja moni muukin. Nyt täällä on tätä nykyä melko vähän rekkautuneita kirjoittelemassa ja pin ja echo on monesti joidenkin hampaissa. Sitäkin monesti ihmettelen miten ne jaksavat niin vastailla kaikkeen paskaan mitä osakseen täällä saavat.
Huomiota se negatiivinenkin huomio on. Tuntuuhan se hyvältä kun sivun ylälaidassa on aina ilmoituksia lainatuista viesteistä ym.

Yhteistyössä