Miksi te äidit olette NIIN hysteerisiä???

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Kaikki ostatte vain reimatec :LOL: :xmas: mitä te oikein pelkätte???Että joku paha paha myrkky pääse paksujen vaateiden läpi lapseen iholle,ihon kautta verenkiertoon ja sitten elemistöön ja jää pysyväksi sielä
vai että joku toinen äiti katso viinosti ja sano phyj....mikä äiti ei ostanut lapselle reimatec

siis
olen niin samaa mieltä ja ihmettelen tätä asiaa, kun mammat sanoo, että meidän lapselle parasta ja siinä ei kastu. Just, entäs se, että lapsen ruokavalio vaikuttaa terveyteen ym. ja mammat syöttää eineksiä mielellään.
ja eihän lapsen hoidosta voi tietää jossain päiväkodissa, mitä se on, mutta sinne viedään mielellään.
siis, sitä parasta pitää olla vain tässä yhdessä asiassa. ulkohaalariasiassa.
taatusti kuluvat siinä missä muutkin, jopa enemmän, kun ovat ohutta materiaalia. mutta jos eivät kulu, johtuu siitä, että niitä saa käyttää vaan kun ollaan nätisti. vain tietyissä tilanteissa, jotta voi myydä kalliilla eteenpäin yhtä hölmöille mammoille.

En ole huomannut kenenkään olevan hysteerinen Reimatecin tai muunkaan vaatteen takia; jotkut tosin hössöttävät vaatemerkeistä, mutta se on ihan eri asia. Jos olisi kysytty, kuka on viime viikkoina ollut palstalla muutamaankin kertaan hysteerinen, arvaapa kuka minulle olisi ensinnä tullut mieleen? ;)

totta maar
Alkuperäinen kirjoittaja materialismi:
ihan järkyttävää. kukaan ei kysele, mitä lapsesi osaa soitta, tai mitä itse osaat, vaan pelkästään vaan mitä on päällä, ja paljonko se maksaa. huh.
Ja rumasti, huonosti, vanhanaikaisesti puetut lapset on tyhmiä. Ja vähän yksinkertaisia.
Kun taas kauniisti, trendikkäästi puetut on älykkäitä ja reimateciin puetut hyvistä ja rakastavista perheistä tasapainoisia ja fiksuja ja kilttejä lapsia.

Ostin just Fredriksonin hatun iapanalle, maksoi melkein 30 e, mutta on upea. Ja reimatec on syyshaalarina, talveen on joku toinen luksusmerkki, en muista mikä. Maksoi kuitenkin ihan himosti, että pitäisi näkyä ja kaus, että lapsi on älykäs, tasapainoinen, onnellinen lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
olen niin samaa mieltä ja ihmettelen tätä asiaa, kun mammat sanoo, että meidän lapselle parasta ja siinä ei kastu. Just, entäs se, että lapsen ruokavalio vaikuttaa terveyteen ym. ja mammat syöttää eineksiä mielellään.
ja eihän lapsen hoidosta voi tietää jossain päiväkodissa, mitä se on, mutta sinne viedään mielellään.
siis, sitä parasta pitää olla vain tässä yhdessä asiassa. ulkohaalariasiassa.
taatusti kuluvat siinä missä muutkin, jopa enemmän, kun ovat ohutta materiaalia. mutta jos eivät kulu, johtuu siitä, että niitä saa käyttää vaan kun ollaan nätisti. vain tietyissä tilanteissa, jotta voi myydä kalliilla eteenpäin yhtä hölmöille mammoille.
Meillä vaatteet on käyttötavaraa eli ei tarvitse olla nätisti Reimat päällä, päinvastoin niillä puvuilla on hyvä telmiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
En ole huomannut kenenkään olevan hysteerinen Reimatecin tai muunkaan vaatteen takia; jotkut tosin hössöttävät vaatemerkeistä, mutta se on ihan eri asia. Jos olisi kysytty, kuka on viime viikkoina ollut palstalla muutamaankin kertaan hysteerinen, arvaapa kuka minulle olisi ensinnä tullut mieleen? ;)
Tää oli hyvä :whistle:

Venakko Milanna
Monet äidit on siitä mieltä että lapsesta kasva paljon tervempi jos hän käytä kotimaista ja hyvää merkki,,,p.s kuulin tämä keskustelu noin kuukausi sitten kahvilassa,minkäläinen ajatusmaailma muuilla äidillä :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
meillä ei kyllä ole rahaa laittaa kauheaa summa kenenkään vaatteeseen kun halvemmallakin saa hyvän
.. niin hyvän mutta jos haluaa vaan parasta :saint: Ja meillä aika usein mummo haluaa ostaa "kallista" ja vain parasta mummon mussukoille :heart:

meillä ei kyllä ole rahaa laittaa kauheaa summa kenenkään vaatteeseen kun halvemmallakin saa hyvän

Näin myös meillä... Mietin kyllä, olisinko turhamainen ja ostaisin kaikkein kalleinta, jos olisi varaa. Toivottavasti en, koska nyt huvittaa nää keskustelut.

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
.. niin hyvän mutta jos haluaa vaan parasta :saint: Ja meillä aika usein mummo haluaa ostaa "kallista" ja vain parasta mummon mussukoille :heart:
Näin just, isomamma betalar. Ei hinnalla väliä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Tää oli hyvä :whistle:
jeps :kieh: :whistle: ;)

Meidän puistossa muuten ei ole yhdelläkään lapsella ollut reimatecin haalaria tai takkia päällä. mä olen nyt tehnyt kolmen viikon ajan tutkimusta tästä asiasta ja kytännyt oikein tehokkaasti muiden lasten vaatteita.

Yhteistyössä