Miksi te äidit olette NIIN hysteerisiä???

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
meillä ei kyllä ole rahaa laittaa kauheaa summa kenenkään vaatteeseen kun halvemmallakin saa hyvän
.. niin hyvän mutta jos haluaa vaan parasta :saint: Ja meillä aika usein mummo haluaa ostaa "kallista" ja vain parasta mummon mussukoille :heart:
Näin just, isomamma betalar. Ei hinnalla väliä :LOL:
Niin ei hinnalla väliä kun hyvää saa, muitakin pukuja esikoisella kokeiltu ja huonoksi todettu eli Reimateciä meille.

ehä mä ees tykkää reimatecistä... no joo kirppikselt voin sellasen ostaa ja sainki vitosella.. remu jne on parempia tai siis mun makuun ulkonäöltä..
ja kyl niilläkin saa telmiä.. sitävartenhan ne on ostettu.. ettei kastu jne.. :D

Mie puen lapsilleni sellaisia vaatteita jotka ovat istuvia,kohtuullisen kestäviä ja edullisia.Myös lapsen mielipiteellä on väliä. Moni haalari on hyvä vaikka siinä ei lukisikaan Reimatec. Mutta jos tykkää kyseisestä haalarista ja pitää sitä lapsilleen sopivimpana,niin mikäs siinä,silloin semmoinen kandee ostaakin =)
Enemmän mua "haittaa" ihmiset jotka väittävät että vain kalliit ovat laadukkaita ja että muksut kärsivät jos eivät saa "parasta" päälleen. Mielipidekysymys ja makuasia. :) miksi pitää pitää kamalaa meteliä siitä että mitä itse ja mitä muut lapsilleen pukevat päälleen. Mitä väliä on sillä että mimmonen haalari on naapurin muksuilla? pääasia että haalarit pakkasilla on ja että ne on sopivankokoiset ja lämpimät!

En tuossa vielä hysteerisyyttä näe, jokainen ostaa lapsilleen sen haalarin minkä parhaaksi katsoo. Enemmän ihmettelen sitä miksi pitää ottaa niin sydämen asiaksi toisten lasten vaatteet?

Jos itse tykkää että saa halvemmalla paremmat haalarit niin eikö silloin kannata olla vaan tyytyväinen hyviin kauppoihin eikä vetää herneitä nekkuun jos naapuri kuluttaakin 150? lapsensa toppahaalariin? Tai jos itse päätyy ostamaan nuo kalliit reimatecit niin eikö silloin voi olla tyytyväinen niihin, miksi suotta enää mennä arvostelemaan toisten erilaisia haalarivalintoja?

ärjy
Onko teillä siskosten välistä kateutta näin aikuisiällä ja miten se ilmenee? Minun siskoni on kateellista sorttia ja mietin jo välien katkaisemista kokonaan. Minusta siskojen kuuluisi tukea toisiaan ja olla onnellinen jos hyvin menee, eikä kateellisena pihistä. Niinkuin se olisi itseltä pois jos toinen onnistuu joissain asioissa paremmin. Ärsyttää!

Beep
Ei ennen vanhaan vaan mitään cordura-kankaita ollu ja kengätki kastu lumisohjossa. Jos joilleki jäi elinikäiset traumat kun olivat lapsina märkiä ja nyt se pitää korvata omille lapsille.

Tai jos Reima on onnistunut aivopesemään netin kautta suomalaiset äidit?

Tai jos lapset ei enää tunnista et ovatko märkiä vai kuivia niin niille täytyy pukee vedenpitävät vaatteet?

Tai ehkä vaan äidit on nykyään niin tyhmiä etteivät osaa miettiä muuta kun ihanaa sikaniska-Reimaa, sitä takapulpetin hikistä poikaa joka piereskeli...

:LOL:

(joo, oon just menossa nukkumaan)

pax
Onkohan mun lapset jääneet pahasti paitsi jostain kun kenelläkään ei koskaan ole ollut reimateckejä :eek: :eek: . En mä vielä aikakaan kovin vakavia merkkejä niissä ole huomannut, josko ne ilmenee vasta vuosien päästä :ashamed:

pax
Onkohan mun lapset jääneet pahasti paitsi jostain kun kenelläkään ei koskaan ole ollut reimateckejä :eek: :eek: . En mä vielä aikakaan kovin vakavia merkkejä niissä ole huomannut, josko ne ilmenee vasta vuosien päästä :ashamed:

Yhteistyössä