Mä en vaan ymmärrä että miks tää nyt olis sit niin paljon turvallisempi kuin se tavallinen? Voisin kuvitella asian olevan just toiste päin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siksi kun sikainfluenssa on katsottu olevan raskaana olevalle erityisen vaarallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja taas tätä:Siis mistä te saatte näitä tietojanne. Olen joka raskauden aikana ottanut tavallisen influenssarokotteen, niin aion myös tänä vuonna. Sitä suositellaan, ihan kuin sikainfluenssarokotettakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja taas tätä:Siis mistä te saatte näitä tietojanne. Olen joka raskauden aikana ottanut tavallisen influenssarokotteen, niin aion myös tänä vuonna. Sitä suositellaan, ihan kuin sikainfluenssarokotettakin.
Ja mulle nimenomaan sanottiin edellisessä raskaudessa, että MITÄÄN rokotuksia ei suositella raskauden aikana. Ihan neuvolasta saan näitä tietojani.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja taas tätä:Siis mistä te saatte näitä tietojanne. Olen joka raskauden aikana ottanut tavallisen influenssarokotteen, niin aion myös tänä vuonna. Sitä suositellaan, ihan kuin sikainfluenssarokotettakin.
Ja mulle nimenomaan sanottiin edellisessä raskaudessa, että MITÄÄN rokotuksia ei suositella raskauden aikana. Ihan neuvolasta saan näitä tietojani.
Alkuperäinen kirjoittaja taas tätä:Siis mistä te saatte näitä tietojanne. Olen joka raskauden aikana ottanut tavallisen influenssarokotteen, niin aion myös tänä vuonna. Sitä suositellaan, ihan kuin sikainfluenssarokotettakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Alkuperäinen kirjoittaja taas tätä:Siis mistä te saatte näitä tietojanne. Olen joka raskauden aikana ottanut tavallisen influenssarokotteen, niin aion myös tänä vuonna. Sitä suositellaan, ihan kuin sikainfluenssarokotettakin.
Työterveyslääkäri kieltäytyi pistämästä muhun influensarokotteen syksyllä 07 kun olin raskaana. ihan siis sieltä tulee tää mun tieto.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskaana olevat kuuluu riskiryhmään. Siksi. Asia kannattaa ottaa vakavasti ihan oikeasti. Itselleni tilanteen vakavuus valkeni nyt, kun meidän osastolle alkoi tulemaan tosi huonossa kunnossa olevia nuoria ihmisiä. Ei näytä normiflunssalta.