Miksi tämä tyyppi ei tajua näyttävänsä transulta?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan nenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kieltämättä olen miettinyt samaa, mun silmiin usein aika miehekkän näköinen...En kyllä muutenkaan tykkää kyseisestä tyypistä, sillä voi olla jotain tekemistä myös sen kanssa etten tykkää ulkonäöstäkään.

ja noi Pasi Liesimaan ottamat kuvat (varsinkin rannalla) on ihan järkyttävät!!! Kuka sen on stailannut?!? Siinä ei käy yhtään mikään yhteen, paljastaa ihon ja kehon virheet ja Martina näyttää tosi vanhalta...ei oo nyt olleet ihan ammattilaiset asialla..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emppu75
Mun mielestä Martina on itseasiassa kaunis. Tai ehkä pitäisi sanoa oli, koska paremmalta näytti ennen kun alkoi täyttämään huuliaan liikaa : /

Tuo nykyinen look on vaan ihan kauhea, kannattaisi laittaa staililisti vaihtoon..

Huulet ovat aivan täysin yliluonnolliset, kaikkea muuta kuin kauniit. Rinnat ovat kuin kaksi irtopalloa, jotka jotenkin roikkuvat pahasti. Miehekäs olemus noin muutenkin, mutta tuo meikki...omg...huomaa, että on Tiina Jylhän hoidokkeja. Yhtä ufo ilmestys kuin Tiina itsekin. Huah.

Mun mielestä Martina on kaunis, vaikka vähän överiksi meinaa vetääkin.
Ja kylläpä tuo näyttää saavan aikaseksi aika paljon ja ihan omalla työpanoksellaan, että en lähtisi turhaksi sanomaan. :)

• Tykkää
Reactions: idunnor
No, jotenkin se että hällä on silikonit, vielä erityisesti korostaa sitä miesmäisyyttä. Vaikka olis kuinka pienet rinnat tahansa, niin näyttäis kuitenkin luonnollislta. Nyt näyttää Dragilta.

Yhteistyössä