Niin eli lasten hoito on se maailman tärkein asia?Alkuperäinen kirjoittaja anksu:Mitä ihmeen väliä sillä koulutuksella on? Silläkö niitä lapsia hoidetaan??
Niin korkeasti koulutetuillahan ei niitä lapsia ole...? (Ei se laatu vaan se määrä, eikö?)Alkuperäinen kirjoittaja tulia:lapsia ei saa kuin rajoitetun ajan, opiskella voi läpi koko elämän.
entàs ne keskustelut: milloins lapsilisàt tulee ja antakaa vinkkejà miten pàrjààn 100 eurolla kuun loppuun....Alkuperäinen kirjoittaja ???:No eilisen keskustelun "paljonko on rahaa tilillä" pohjalta voisin kuvitella että kaikki täällä tienaavat aivan sairaana oli sitten koulutusta tai ei....
Rehellistä tekstiä ja oikea vastaus kerta heitollaAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Koska olemme yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.
Lisään vielä: kouluttamattomuus johtuu laiskuudesta, välinpitämättömyydestä, tyhmyydestä. Palsta on just tälläsille hyvä paikka jauhaa tätä samaa kakkaa päivästä toiseen, eipä ole tekemisen puutetta. Kaikesta muusta sitten onkin puute.
Uskotko oikeasti nää ihmisten tulot täällä?Alkuperäinen kirjoittaja ???:No eilisen keskustelun "paljonko on rahaa tilillä" pohjalta voisin kuvitella että kaikki täällä tienaavat aivan sairaana oli sitten koulutusta tai ei....
Se on korkeakoulututkinto.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse oon nuorena saannut ekat lapset (19v+20v) ja niiden synnyttyä opiskelin, ja myöhemmin kun nyt kolmas tenava on 2v, opiskelen vielä lisää ja olen n. 32v kun korkeakoulu tutkinto saatu... Ja töitäkin ehdin sen jälkeen paiskoa melkein 30v!
Osuit asian ytimeen!Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Koska olemme yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.
Lisään vielä: kouluttamattomuus johtuu laiskuudesta, välinpitämättömyydestä, tyhmyydestä. Palsta on just tälläsille hyvä paikka jauhaa tätä samaa kakkaa päivästä toiseen, eipä ole tekemisen puutetta. Kaikesta muusta sitten onkin puute.
Ja tämä aihe on sitä samaa paskan jauhamista.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Koska olemme yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.
No mitä sitä itselleen valehtelemaan Näinhän se on eikä muuksi muutu. Niskasta kiinni vaan pitäisi saada :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hauska:Rehellistä tekstiä ja oikea vastaus kerta heitollaAlkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Koska olemme yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.
aika moni on jossain kesksutelussa maininnut omastaanAlkuperäinen kirjoittaja ei oppi ojaan kaada:Onko täällä jossain lista ihmisten koulutustasosta?? Mä en ole ainakaan omaani missään maininnut...
Peesii...Alkuperäinen kirjoittaja ei oppi ojaan kaada:Onko täällä jossain lista ihmisten koulutustasosta?? Mä en ole ainakaan omaani missään maininnut...