Miksi täällä plussalla on niin paljon mammoja, joilla matala tai olematon koulutus?

• Viestiketjun aloittaja Miksi
  • Ensimmäinen viesti
Koska olemme yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.

Lisään vielä: kouluttamattomuus johtuu laiskuudesta, välinpitämättömyydestä, tyhmyydestä. Palsta on just tälläsille hyvä paikka jauhaa tätä samaa kakkaa päivästä toiseen, eipä ole tekemisen puutetta. Kaikesta muusta sitten onkin puute.

maisteri
vaikea sanoa, mutta uskon, että jos käy koulut pitkän kaavan mukaan, tekee myöhemmin ja vähemmän lapsia, ja silloin ei ole täällä samanhenkistä seuraa.. Mullakin korkeakoulututkinto ja yhden lapsen tein, ja pian taas työelämä kutsuu

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No eilisen keskustelun "paljonko on rahaa tilillä" pohjalta voisin kuvitella että kaikki täällä tienaavat aivan sairaana oli sitten koulutusta tai ei....
entàs ne keskustelut: milloins lapsilisàt tulee ja antakaa vinkkejà miten pàrjààn 100 eurolla kuun loppuun....

hauska
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:

Lisään vielä: kouluttamattomuus johtuu laiskuudesta, välinpitämättömyydestä, tyhmyydestä. Palsta on just tälläsille hyvä paikka jauhaa tätä samaa kakkaa päivästä toiseen, eipä ole tekemisen puutetta. Kaikesta muusta sitten onkin puute.
Rehellistä tekstiä ja oikea vastaus kerta heitolla ;) :D :D

vieras
Itse oon nuorena saannut ekat lapset (19v+20v) ja niiden synnyttyä opiskelin, ja myöhemmin kun nyt kolmas tenava on 2v, opiskelen vielä lisää ja olen n. 32v kun korkeakoulu tutkinto saatu... Ja töitäkin ehdin sen jälkeen paiskoa melkein 30v!

Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse oon nuorena saannut ekat lapset (19v+20v) ja niiden synnyttyä opiskelin, ja myöhemmin kun nyt kolmas tenava on 2v, opiskelen vielä lisää ja olen n. 32v kun korkeakoulu tutkinto saatu... Ja töitäkin ehdin sen jälkeen paiskoa melkein 30v!
Se on korkeakoulututkinto.

Rehellisesti näin

Osuit asian ytimeen!

koska mä oo halunnut ennemmin tehdä työtä kun istua koulunpenkillä. ei sovi mulle,eikä tuu sopiinkaan vaikka joku arvosteliskin.
äitiys ei ole ollut päätavoite,vaan onnellisuus. ja sitä mä olen nyt.
ihmiset on erilaisia,niin naiset kun miehetkin. kaikki eivät ole uraihmisiä.
hyvä niin,muuten ei ois asiakaspalvelijoita.

mutta sitä en ihan ymmärrä miksi kaksplussalla meitä on paljon..ehkä meitä kumminkin on niillä parilla muullakin perhefoorumilla.. ja toiset ei heilu netissä ollenkaan.

Ja tämä aihe on sitä samaa paskan jauhamista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hauska:

Rehellistä tekstiä ja oikea vastaus kerta heitolla ;) :D :D
No mitä sitä itselleen valehtelemaan :) Näinhän se on eikä muuksi muutu. Niskasta kiinni vaan pitäisi saada :kieh:

Yhteistyössä