Alkuperäinen kirjoittaja Pahasirkka:Täällähän ne on kaikki "viattomat" heti itseänsä puolustelemassa.
Taasko teillä on bänät Sörhiksen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pahasirkka:Täällähän ne on kaikki "viattomat" heti itseänsä puolustelemassa.
:O ai sinäkö olit e saatanan paha silmä!! JUST!Alkuperäinen kirjoittaja no:sirkkis, sä itse olit aika ilkee tyyppi entisellä nikilläs "pahasilmänä". Muistatko sen muovisen joulupukki patsas jutunkin?
no tähän jo vois sanoo, et palstatauko vois tehä terää jos näin käy ahistaa muutaman vuoden takaset muovijoulupukkipatsasketjutAlkuperäinen kirjoittaja tämä muistetaan::O ai sinäkö olit e saatanan paha silmä!! JUST!Alkuperäinen kirjoittaja no:sirkkis, sä itse olit aika ilkee tyyppi entisellä nikilläs "pahasilmänä". Muistatko sen muovisen joulupukki patsas jutunkin?
Ei, vaan muistan että pahasilmä oli aina vittuilemassa ja piikittelemässä täällä muitaAlkuperäinen kirjoittaja endie:no tähän jo vois sanoo, et palstatauko vois tehä terää jos näin käy ahistaa muutaman vuoden takaset muovijoulupukkipatsasketjutAlkuperäinen kirjoittaja tämä muistetaan::O ai sinäkö olit e saatanan paha silmä!! JUST!Alkuperäinen kirjoittaja no:sirkkis, sä itse olit aika ilkee tyyppi entisellä nikilläs "pahasilmänä". Muistatko sen muovisen joulupukki patsas jutunkin?
No laita mulle sähköpostilla kuvasi ja 20 euroa, niin saat positiivisia kommentteja.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kertokaas nyt ilkimykset, mitä saatte siitä, että olette ilkeitä?
Jotenkin tajuan vielä sen, että kun joku laittaa kuvansa, niin että siitä tulee kommenttia, mutta kun keskustelija ei laita kuvaansa, eikä keskustelussa ole hänen ulkonäöstään kyse, niin miksi siitä pitää silti kommentoida?
Miksi pitää saada aina sanoa jotain negatiivista toisen naamasta noin ylipäätään?
Pitäs antaa keskustelijoille jonkinlainen naamarauha, silloin kun ei ole naamasta kyse.
Ei maksa vaivaa. Eikä tässä nyt minun saamista palautteista ollutkaan kyse. Kiitos kuitenkin, että olisit viitsinyt vaivautua takiani.Alkuperäinen kirjoittaja ei ilman:No laita mulle sähköpostilla kuvasi ja 20 euroa, niin saat positiivisia kommentteja.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kertokaas nyt ilkimykset, mitä saatte siitä, että olette ilkeitä?
Jotenkin tajuan vielä sen, että kun joku laittaa kuvansa, niin että siitä tulee kommenttia, mutta kun keskustelija ei laita kuvaansa, eikä keskustelussa ole hänen ulkonäöstään kyse, niin miksi siitä pitää silti kommentoida?
Miksi pitää saada aina sanoa jotain negatiivista toisen naamasta noin ylipäätään?
Pitäs antaa keskustelijoille jonkinlainen naamarauha, silloin kun ei ole naamasta kyse.
Tätä => :headwall: ja tätä => :saint: ja tätä => :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitäs täällä nyt on tapahtunut?
Eksytty aiheesta Niinkuin aina...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitäs täällä nyt on tapahtunut?
Älä helvetissä vaan mene tekeen sellaasta alootusta! :attn: Tää palstahan olis sen jälkeen ainakin viikon sekasin!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Vaikka mä tekisin alootuksen päivän säästä, niin johan joku vetää siitä kilarit.
Joku avautu Ihana Valon ulkonäöstä ihan siihen liittymättömässä keskustelussa. Se ärsytti.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mitäs täällä nyt on tapahtunut?
Ei mulla ainakaan oo mitään riitaa erityisesti kenenkään (mustan) kans.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko teillä on bänät Sörhiksen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pahasirkka:Täällähän ne on kaikki "viattomat" heti itseänsä puolustelemassa.
Sama täällä =)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei mulla ainakaan oo mitään riitaa erityisesti kenenkään (mustan) kans.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taasko teillä on bänät Sörhiksen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Pahasirkka:Täällähän ne on kaikki "viattomat" heti itseänsä puolustelemassa.