Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sä ap tuot sitä pärstää jatkuvasti esille,kun et kestä minkäännäköistä edes rakentavaa kritiikkiä sun kuontalosta?
ja miksi sä kommentoit jatkuvasti rukoilijasirkkaa.? kommentoisit ketjun aihetta.
Nii, siksi, koska BV:llä on jotain mua vastaan, en vaan tiedä mitä. Surulliselta kyllä tuntuu, jos se jokin liittyy naaman esilletuomiseen, koska sehän kuulostaisi... Miltä? Hmm.
Mulla ei ole sua vastaan kuule yhtään mitään,mutta kehoitan suakin kaksi kertaa miettiä et miksi sä esittelet aina naamaasi täällä,kun täällä riittää jos jonkinnäköistä arvostelijaa ja tämä ei ollut vain sulle..
Tää on taas samaa logiikkaa että nainen ei saa käyttää minihametta koska voi tulla raiskatuksi tai että koulukiusatun pitää vaihtaa koulua, ei kiusaajan.
Mä en hyväksy minkäänlaista henkilökohtaisuuksiin menevää ilkeilyä. Jokaisella meistä pitäisi olla mahdollisuus laittaa halutessamme oma/lapsemme/kotimme kuva esiin täällä ilman, että sitä haukutaan - varsinkaan täysin asiaan liittymättömissä ketjuissa. Silloin, jos ketjun otsikosta jo käy ilmi, että mielipiteitä kaivataan, ei ole suotavaa vetää hernettä nenäänsä ihan joka kommentista (jokaisella on toki oikeus siihen mielipiteeseen, negatiiviseenkin), mutta niin kuin aiemminkin kirjoitin, on ala-arvoista ruveta haukkumaan toisen ulkonäköä, ammattia - mitä milloinkin sitten, kun ihan muusta asiasta puhuttaessa oikeat argumentit oman mielipiteen puolesta loppuvat.