miksi tää raskaus ei lopu ikinä???

  • Viestiketjun aloittaja ana
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Se on just tuota loppuvaiheen "ihanuutta", tuntuu että se ei tuu ikinä sieltä pois, vaikka oikeasti on vaan tosi vähän aikaa enään.

Itsekkin märisin viimeksi ku hullu, kun tuntui että se ei synny koskaa ja syntyi kuitenkin laskettuna päivänä.

:hug:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Olen varmaan tehnyt jo tähän mennessä oman henk. koht valituksen maailmanenätyksen.. sunnuntaina alkaa rv 40...
Torstaina syntyy, älä sure. :saint:

Ja jos ei torstaina, jonain toisena päivänä sitten.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No entäs sitte tällainen vastaus...
miksi tää raskaus ei ALA ikinä???
nyt TAAS KUUKAUTISET ja loppua ei näy!!!!!!!!!!!!mä en jaksa enää yhtään kommettia että kyllä se tulee kun on valmis tms....mä en vaan jaksa!!!
no ei toikaan kyllä kivaa oo...mitä huomaamme tästä...ihmiset vois oikeesti miettii ennen ku suunsa avaa...!!!!

siis tää loppu aika on kyl ihan persiistä!!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Olen varmaan tehnyt jo tähän mennessä oman henk. koht valituksen maailmanenätyksen.. sunnuntaina alkaa rv 40...
Torstaina syntyy, älä sure. :saint:

Ja jos ei torstaina, jonain toisena päivänä sitten.
nyyh pyyh torstaihin on 33245435 kilometriä aikaa

Nyt sen pitäisi tulla.. miehelläkin alkoi talviloma tänään>:p
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Olen varmaan tehnyt jo tähän mennessä oman henk. koht valituksen maailmanenätyksen.. sunnuntaina alkaa rv 40...
joo kuin myös.....sit ku hetken on itellä parempi olla ja aattelee positiivisesti ni eiköhän sit tuu jomotusta ym ja taas rupee miettii et jokohan sitä pääsis lähtee..ja kun kaikki sanoo et älä aattele sitä!!!!se on hieman vaikeeta kun maha painaa selkä särkee varpaat turpoo ja painoakin on +24kg ja vaavi potkii ja ei toi masukaan niin kovin huomaamaton ole!!
 
heh
mulla oli ihan samat fiilikset ja samat viikot...Ihan oikeasti ajattelin että mun vauva ei synny ikinä.. mutta tuolla se hajottaa kaikki paikat kunhan aamulla herää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No entäs sitte tällainen vastaus...
miksi tää raskaus ei ALA ikinä???
nyt TAAS KUUKAUTISET ja loppua ei näy!!!!!!!!!!!!mä en jaksa enää yhtään kommettia että kyllä se tulee kun on valmis tms....mä en vaan jaksa!!!
no ei toikaan kyllä kivaa oo...mitä huomaamme tästä...ihmiset vois oikeesti miettii ennen ku suunsa avaa...!!!!

siis tää loppu aika on kyl ihan persiistä!!!!!
Jep, vois todellakin miettiä ennenkuin suunsa avaa...
 

Yhteistyössä