[QUOTE="Ärsyyntynyt";27508185]Että mua sitten ärsyttää sun kaltaiset tyypit. Sä et voi mitenkään tietää mitä kaikkea tuossa liitossa on tapahtunut ja mitä on eron taustalla. Joskus se ero vain on ainoa järkevä vaihtoehto eikä väkisin yrittäminen hyödytä ketään vaan lapsetkin siinä kärsii. Tiedän monia perheitä joissa vanhempien olisi pitänyt tajuta erota jo aikoja sitten eikä väkisin yrittää yhdessä ja lapset ovat kärsineet suunnattomasti. Helpotus on kaikille tullut eron jälkeen.
Ja kyllä rakkauden puuttuminen on erittäin hyvä syy erota koska se rakkauden puuttuminen syö parisuhdetta. Sitä alkaa vähitellen suorastaan inhoamaan toista kun tämän kanssa pitää elää vaikka ei rakasta enää. Mulla on asiasta kokemusta joten turha tulla väittämään mulle jotakin muuta.[/QUOTE]
Mä oon kyllä sitä mieltä, että meillä kyllä lapset kärsii tästä tilanteesta. Venhemmat ei puhu keskenään kuin pakollisista asioista ja aina ollaan jostain toisillemme vihaisia. Etsimällä etsitään vikoja, mistä sitte saa toista syyttää. Lapset yrittää jotenkin hyvitellä koko ajan,e ttä ei isi suuttuisi äidille jne. Väkivaltaa meillä ei ole, kuin henkistä.
Ehkä tästä tekee niin vaikean se, että mitään sellaista syytä ei eroon ole, kuin esim. väkivalta, alkoholismi jne. Jotenki sitä yrittää muistaa vaan niitä hyviä aikoja ja kuitenkin tietää, että ei se uusi yrittäminen kauaa kestäisi. Vaikeaa on luopua talosta ja kaikesta entisestä, välillä mietin onko ero sittenkään sen arvoista.
Kai ne tunteiden ailahtelut vaan kuuluu asiaan...