Miksi täällä aina ilkeillään minulle, ei ole minun vika ettei mies osta siteitä tai hedelmiä minkä minä sille voin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oikea ammattivalittaja"

Vieras
Kai teidän miehet sitten tuhlaavat kaikki rahansa siteisiin ja toppahousuihin minun mies nyt vaan sattuu olemaan todella tarkka rahoistaan ei mielellään turhuuksiin tuhlaa.

Vai niin. Mun mies on myös taloudellisuuden lisäksi toiset huomioon ottava ja läheisiään rakastava ihminen. Hän ostaa siteitä jos pyydän tai vaikka toppahousut, jos niitä tarvitsen. Toisaalta onhan siinä sekin ero, että olemme yhdessä rakkaudesta, emme rahan takia. Jos haluan jotain mitä mies ei halua ostaa, voin ostaa sen myös itse.
Toisaalta vielä sekin, että jos mies olisi kaikin puolin huono ja haluaisin erota, niin minulla on sitä selkärankaa ja rohkeutta tehdä se ja tietäisin pärjääväni, en hyväksikäytä toisia ihmisiä vain koska olen jänishousu niin kuin aloittaja.

Ärsyttää kun toi yksi hullu on ottanut nimimerkkini minä olen oikea en ole palstalle kirjoittanut viikkoihin. Mies antoi rahaa 5 euroa täytyy käydä kaupassa jospa tuolla nyt ketsuppipullon saisi.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";27075509]Kyllä minulla on kuukautiset mies sanoo että tee itse siteesi vaikka en osaa mitään rättejä ommella.[/QUOTE]

hienon miehen kanssa oot päättäny elämäs jakaa

Yhteistyössä