??
että siitä jaksetaan puhua ja vouhkata vielä pitkänkin ajan kuluttua? Ja aktiivisesti kirjoitella jonkun tietyn synnytystavan puolesta? Millaisia ihmisiä jaksaa kiinnostaa asia niin paljon?
No mulle se on tärkeä siksi, että koen, että naiset pakotetaan luonnottomiin asentoihin, jotka aiheuttaa repeämiä ja pitkää ponnistusvaihetta. Aika tärkeä aihe mielestäniAlkuperäinen kirjoittaja ??:että siitä jaksetaan puhua ja vouhkata vielä pitkänkin ajan kuluttua? Ja aktiivisesti kirjoitella jonkun tietyn synnytystavan puolesta? Millaisia ihmisiä jaksaa kiinnostaa asia niin paljon?
Peesi! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:Oisko naisen elämän tärkein tapahtuma...siks jaksetaan puhua siitä!
Kuka pakottaa ja mihin asentoon?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle se on tärkeä siksi, että koen, että naiset pakotetaan luonnottomiin asentoihin, jotka aiheuttaa repeämiä ja pitkää ponnistusvaihetta. Aika tärkeä aihe mielestäniAlkuperäinen kirjoittaja ??:että siitä jaksetaan puhua ja vouhkata vielä pitkänkin ajan kuluttua? Ja aktiivisesti kirjoitella jonkun tietyn synnytystavan puolesta? Millaisia ihmisiä jaksaa kiinnostaa asia niin paljon?
Kuka sut pakotti alunpitäen edes raskaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja ?:Kuka pakottaa ja mihin asentoon?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mulle se on tärkeä siksi, että koen, että naiset pakotetaan luonnottomiin asentoihin, jotka aiheuttaa repeämiä ja pitkää ponnistusvaihetta. Aika tärkeä aihe mielestäniAlkuperäinen kirjoittaja ??:että siitä jaksetaan puhua ja vouhkata vielä pitkänkin ajan kuluttua? Ja aktiivisesti kirjoitella jonkun tietyn synnytystavan puolesta? Millaisia ihmisiä jaksaa kiinnostaa asia niin paljon?
No ei todellakaan ole. Itse en edes mieti koko asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Peesi! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa:Oisko naisen elämän tärkein tapahtuma...siks jaksetaan puhua siitä!
Merkittävästi vahingoittanut? Ööh.. miten?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Mun mielestä se oli aika huima juttu ja mä sentäs olen kokenut TODELLA huimia juttuja synnytystä ennenkin ja paljon!
Sitä paitsi se on ainoa fyysinen kokemus joka on merkittävästi vahingoittanut mua.. Vaikka kaikkea on tullut koettua ennen synntystä.
Sallinet etten kerro sukuelinhistoriaani täällä !!!Alkuperäinen kirjoittaja ??:Merkittävästi vahingoittanut? Ööh.. miten?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Mun mielestä se oli aika huima juttu ja mä sentäs olen kokenut TODELLA huimia juttuja synnytystä ennenkin ja paljon!
Sitä paitsi se on ainoa fyysinen kokemus joka on merkittävästi vahingoittanut mua.. Vaikka kaikkea on tullut koettua ennen synntystä.
Mulle myös synnytys on ollut sen takia merkittävä tapahtuma, että se on ollut järkyttävin ja traumaattisin asia elämässäni. Fyysiset ja henkiset vauriot ovat lähtemättömiä.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Merkittävästi vahingoittanut? Ööh.. miten?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Mun mielestä se oli aika huima juttu ja mä sentäs olen kokenut TODELLA huimia juttuja synnytystä ennenkin ja paljon!
Mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mä tajusin vasta jälkikäteen, et esikoisen synnytys ei todellakaan menny oppikirjojen mukaan. Kauheaa oli se...