M
Mikä teki kätilöstä
Vieras
[QUOTE="vieras";26848280]Asenne vaikuttaa, mutta ei ratkaise mitään. Minulla oli hyvä asenne, erittäin luottavainen ja rento olo synnyttämään mennessä. Naureskelin autossa, että me mennään kaksin tässä viimestä kertaa, nautitaan nyt, kun kukaan ei kilju takapenkillä yms... Sairaalassa luotin ja päätin vain mennä tunteella ja heittäytyä mukaan. En miettinyt asentoja, kipuja tai niiden lievitystä, halusin vain saada vauvan.
En tiennyt saavani maailman kusipäisintä kätilöä, kolmea epilepsiakohtausta, pitkää ja uuvuttavaa avautumista, 1,5 tunnin ponnistamista, elvytystä ja hätäsektiota. Olin viikon ihan kuutamolla ja toivuin lopulta kuukaudessa. Sain alapään tohjoksi, pitkän hätäsektioarven, kipeän ja purrun kielen, hirveät traumat ja pelon. Mutta sain ihanan vauvan.
Sen jälkeen meidän kaikki lapset on syntyneet sektiolla suunnitellusti.[/QUOTE]
kuspään?
En tiennyt saavani maailman kusipäisintä kätilöä, kolmea epilepsiakohtausta, pitkää ja uuvuttavaa avautumista, 1,5 tunnin ponnistamista, elvytystä ja hätäsektiota. Olin viikon ihan kuutamolla ja toivuin lopulta kuukaudessa. Sain alapään tohjoksi, pitkän hätäsektioarven, kipeän ja purrun kielen, hirveät traumat ja pelon. Mutta sain ihanan vauvan.
Sen jälkeen meidän kaikki lapset on syntyneet sektiolla suunnitellusti.[/QUOTE]
kuspään?