M
myrkynniellyt
Vieras
vaikka olen syönyt ihan normaalia ruokaa. Jo toista päivää suussa sellanen kitkerä maku, vähän niinku jekovit tai kynneli, ja ei lähde pois millään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja et kai:Olet varmaan ottanut mieheltäsi suihin, siitä jää tuonlainen maku suuhun päiväkausiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä sä tiedät miltä myrkky maistuu??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoa
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoa
Niistä se johtuu, voi jatkua kaksikin viikkoa, ei mitään hätää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Muoks. sellainen karvas maku. Ei lähde pois hampaiden tai kielen pesulla, ei millään ruoalla tai juomalla... Se on se..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Muoks. sellainen karvas maku. Ei lähde pois hampaiden tai kielen pesulla, ei millään ruoalla tai juomalla... Se on se..
Aina oppii uutta :O mä olen noita pinjansiemeniä popsinut paljonkin, mutta vasta nyt tuli ekaa kertaa tuo karvas maku suuhun. Mistäköhän se johtuu?