miksi suussa maistuu myrkky

• Viestiketjun aloittaja myrkynniellyt
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
pinjansiemeniä?
olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoa
Niistä se johtuu, voi jatkua kaksikin viikkoa, ei mitään hätää :D

Muoks. sellainen karvas maku. Ei lähde pois hampaiden tai kielen pesulla, ei millään ruoalla tai juomalla... Se on se..

ap
pinjansiemeniä?
olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoa

Muoks. sellainen karvas maku. Ei lähde pois hampaiden tai kielen pesulla, ei millään ruoalla tai juomalla... Se on se..
Aina oppii uutta :O mä olen noita pinjansiemeniä popsinut paljonkin, mutta vasta nyt tuli ekaa kertaa tuo karvas maku suuhun. Mistäköhän se johtuu?

pinjansiemeniä?

Aina oppii uutta :O mä olen noita pinjansiemeniä popsinut paljonkin, mutta vasta nyt tuli ekaa kertaa tuo karvas maku suuhun. Mistäköhän se johtuu?
Se vaan tulee. Ei se mitään vaarallista ole missään nimessä. Oliskohan vaikka erimerkkisiä pinjansiemeniä kuin aiemmin? Esim. (olikohan.. ?)Pirkan siemenistä jää ainakin se maku..

"myrkky"
Tuumin tota samaa, koska mulla on ollut 2 päivää semmonen myrkyn maku suussa ja söin eilen 2 kourallista siemeniä missä oli mukana pinjansiemeniä. mä ku pelästyin et mistä se tuleeku tää vaa jatkuu tää myrkyn maku:) ja huom suihin en oo ottannu et tyhmä vastaus joltain!

fsd
Mulla oli tässä parina päivänä myös tuollainen "myrkyn maku" välillä suussa. En ole syönyt mitään siemeniä, en miehestä lähtöisin olevia enkä pinjansiemeniäkään. Tuo meni ohi, en tiedä, mistä johtui.

Yhteistyössä