myrkynniellyt
vaikka olen syönyt ihan normaalia ruokaa. Jo toista päivää suussa sellanen kitkerä maku, vähän niinku jekovit tai kynneli, ja ei lähde pois millään.
sperma ei maistu myrkylle joten se ei oo vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja et kai:Olet varmaan ottanut mieheltäsi suihin, siitä jää tuonlainen maku suuhun päiväkausiksi.
olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
enhän mä tiedäkään mutta tällaiselle kuvittelisin sen maistuvanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä sä tiedät miltä myrkky maistuu??
Niistä se johtuu, voi jatkua kaksikin viikkoa, ei mitään hätääAlkuperäinen kirjoittaja ap:olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Jep, ei ole vika vaan ominaisuusAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Niistä se johtuu, voi jatkua kaksikin viikkoa, ei mitään hätääAlkuperäinen kirjoittaja ap:olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Aina oppii uutta :O mä olen noita pinjansiemeniä popsinut paljonkin, mutta vasta nyt tuli ekaa kertaa tuo karvas maku suuhun. Mistäköhän se johtuu?Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Niistä se johtuu, voi jatkua kaksikin viikkoa, ei mitään hätääAlkuperäinen kirjoittaja ap:olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Muoks. sellainen karvas maku. Ei lähde pois hampaiden tai kielen pesulla, ei millään ruoalla tai juomalla... Se on se..
Se vaan tulee. Ei se mitään vaarallista ole missään nimessä. Oliskohan vaikka erimerkkisiä pinjansiemeniä kuin aiemmin? Esim. (olikohan.. ?)Pirkan siemenistä jää ainakin se maku..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aina oppii uutta :O mä olen noita pinjansiemeniä popsinut paljonkin, mutta vasta nyt tuli ekaa kertaa tuo karvas maku suuhun. Mistäköhän se johtuu?Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Niistä se johtuu, voi jatkua kaksikin viikkoa, ei mitään hätääAlkuperäinen kirjoittaja ap:olen syönyt. Nehän maistuu hyvälle! Voiko niistä tulla tällainen maku suuhun? Vaikea uskoaAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:pinjansiemeniä?
Muoks. sellainen karvas maku. Ei lähde pois hampaiden tai kielen pesulla, ei millään ruoalla tai juomalla... Se on se..