V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26089883:Ghettoutuminen ei ole alkamassa. Sitä oli jo 70-luvulla: Jakomäki, Korso, Kontula jne. Itse asiassa jo ennen sotia oli eroa sillä, kummalla puolella Pitkänsillanrannasta katsottuna asuit.. toisella puolella asuivat hyväosaiset ja toisella vähäosaiset.
On totta, että on aina ollut huonompia ja parempia alueita, mutta maahanmuuttajagetoissa on joitain tiettyjä piirteitä, joiden vuoksi niiden ei toivoisi syntyvän Suomeen. Näistä alueista muodostuu nk. no go-zoneja, joihin kantaväestöllä tai poliisilla EI asukkaiden mukaan ole asiaa. Näitä on Ruotsissa jo. He sanovat ihan suoraan poliisille, että 'tämä on meidän alue, teillä ei ole täällä mitään tekemistä', kivittävät poliisia ja palokuntaa, polttavat autoja, mellakoivat. He ovat sanoneet myös ihan suoraan, että ruotsalaisten tyttöjen raiskaaminen ei ole väärin, he sanovat itse käyvänsä sotaa ruotsalaista yhteiskuntaa ja ruotsalaisia vastaan. Onko tämä kehitys Suomessa missään muodossa toivottavaa?
Onko tämä kehitys Suomessa missään muodossa toivottavaa?
Tuskin kukaan on sitä mieltä että olisi, edes maahanmuuttajat.
...he (maahanmuuttajat) sanovat itse käyvänsä sotaa ruotsalaista yhteiskuntaa ja ruotsalaisia vastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=7awwuSUAZaQ