Miksi sukupuolielimille pitää laittaa mitä ihmeellisimpiä lempinimiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Kuten Jorma, pipari, piirakka tms. Rämemajava vielä menee jotenkin.

Tytär antoi marsunpoikaselle (tyttösellaiselle ) nimen Pipari, koska se on ruskea kuin pipari. Toinen poikanen on pojan toivomuksesta Rambo. Nyt meillä on sitten Rambo ja Pipari häkeissään, ja mielikuva jonka niistä puhuessa saa voi jollain olla joku ihan muu kuin marsu. :/ Enhän voinut sanoa 8v. tytölleni ettei antaa tuollaista nimeä koska joillekuille se on v*ttu.

Jorma nimi on pilattu, piirakasta kun puhuu, joku aina laukoo jotain kaksimielistä.

Höh

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Tytär antoi marsunpoikaselle (tyttösellaiselle ) nimen Pipari, koska se on ruskea kuin pipari. Toinen poikanen on pojan toivomuksesta Rambo. Nyt meillä on sitten Rambo ja Pipari häkeissään, ja mielikuva jonka niistä puhuessa saa voi jollain olla joku ihan muu kuin marsu. :/ Enhän voinut sanoa 8v. tytölleni ettei antaa tuollaista nimeä koska joillekuille se on v*ttu.

Jorma nimi on pilattu, piirakasta kun puhuu, joku aina laukoo jotain kaksimielistä.

Höh

Siis oliko ongelma nimet vai ei. Vai se että et itse pidä kaikista nimistä..

kun jos rämevaja menee vielä...

Höh

Eiköhän se oo lähinnä sun ongelma jos ajattelet aina piparista alapä juttuja.

Ei mulla kyllä ekana alapäää tuu mieleen vaikka tiedän monen sillä sitä tarkoittavan..

jokaisesta sanasta ja nimestä varmaan jolleki on joku toinenkin tarkoitus. Se on kuulijan ongelma jos ongelma tekee siitä. Ei voi käsittää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näh.. Mun isän nimi on Jorma Sakari. Mut ei mul kyl heti pippelit tuu mieleen kun Jorman kuulen. Tai piparista pilsu.

Kumpi teistä lapsosista siellä, Markus vai Erika??? :o
(mun exän nimi on Jorma Sakari )

auts

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näh.. Mun isän nimi on Jorma Sakari. Mut ei mul kyl heti pippelit tuu mieleen kun Jorman kuulen. Tai piparista pilsu.

Kumpi teistä lapsosista siellä, Markus vai Erika??? :o
(mun exän nimi on Jorma Sakari )

Ei kumpikaan :) Isä pappa on 60 v.

Meillä on kani jonka nimi on pipari. (ei ole meidän antama nimi, mutta olisin jättänyt antamatta ihan muista kuin kaksmielisistä syistä tuon nimen itse)

Eihän kohta mitään uskalla sanoa, kun joku huutaa kaksmielisyyksistä.

Ja tiedoksi vaan- PIMPULA on pimppi, eikä hiusdonitsi niinkuin yks mun tuttu äiti tyttärilleen väittää ja kikki on TISSI. Ja piste.
PIPARI on syötävä, litteähkö murea leivonnainen ja JORMA on mun isosetäni.

Yhteistyössä