miksi sitä kutsutaan peppuseksiksi??!!

• Viestiketjun aloittaja tanja87
  • Ensimmäinen viesti
tanja87
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
siis ei oo totta...kokeilet ensin sormella omaan peppuun ja sitten kahdella jne...kyllä se vennyy...
hyi helvetti! kokeile itte!!

mä syön näillä käsilläni, mä en työnnä niitä paskareiästä sisään. enkä usko et kovin moni muukaan työntää.

Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
MITEN LAPSI MAHTUU TULEMAAN VITUSTA KUN SEHÄN ON NIIN PIENI???
se venyy.
no nyt sulla on pointti miten kyrpä mahtuu perseeseen :flower:
pimppa on kyllä isompi kun peppureikä niin kai se venyy isommaks.
toi on höpö höpö juttuu,jossain tutkimuksessa tosiaan selvisi että peppureikä venyy enemmän kun vagina...pepusta voisi helposti vielä vängertää lapsen ulos ilman repeämiä.....yököttävä ajatus,mutta tutkittu juttu.

äp
siis ei oo totta...kokeilet ensin sormella omaan peppuun ja sitten kahdella jne...kyllä se vennyy...

mä syön näillä käsilläni, mä en työnnä niitä paskareiästä sisään. enkä usko et kovin moni muukaan työntää.

No työnnä sitten vaikka nakkia ensin..ja sitten makkaraa ja ja sitten... hahaa..kyllä se vaan venyy..

tanja87
Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:
MITEN LAPSI MAHTUU TULEMAAN VITUSTA KUN SEHÄN ON NIIN PIENI???
se venyy.
no nyt sulla on pointti miten kyrpä mahtuu perseeseen :flower:
pimppa on kyllä isompi kun peppureikä niin kai se venyy isommaks.
toi on höpö höpö juttuu,jossain tutkimuksessa tosiaan selvisi että peppureikä venyy enemmän kun vagina...pepusta voisi helposti vielä vängertää lapsen ulos ilman repeämiä.....yököttävä ajatus,mutta tutkittu juttu.
jos näin olis niin lapset tulis ulos sitä kautta.

tanja87

No työnnä sitten vaikka nakkia ensin..ja sitten makkaraa ja ja sitten... hahaa..kyllä se vaan venyy..
miks mun pitäis sieltä jotain sisään työntää??? ja vielä sitä kutsutaan seksiksi. ei sillä oo mitään tekemistä seksin kanssa jos joku haluu työntää tavaraa takapuoleensa. se on sairasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minen ymmärrä miten joku nauttii peppu seksistä selvinpäin, hönös se menee, mut selvinpäin sattuu liikaa
Ei satu kun on liukastetta ja kiihottunu! Ihanaa touhua se on!
Ja kun mies muistaa hoivata samaan aikaan tuota etupuoltakin niin saa tajunnan räjäyttävät orgasmit takuuvarmasti!

:p :heart: :p :heart: :p :heart: :p :heart: :p

Yhteistyössä