nyt mä repesin.... näitä termejä pitää alkaa käyttämään, vähän piristystä parisuhteeseen!!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ja normaaliin holeen menevä on sitten etupyllyseksiä
nyt mä repesin.... näitä termejä pitää alkaa käyttämään, vähän piristystä parisuhteeseen!!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ja normaaliin holeen menevä on sitten etupyllyseksiä
jos saisi linkittää niin linkittäisin semmosen kuvan, joka havainnollistaa että asia tosiaan on niin että sieltä helpostikki sais lapsen ilman että repee...Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:jos näin olis niin lapset tulis ulos sitä kautta.Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:toi on höpö höpö juttuu,jossain tutkimuksessa tosiaan selvisi että peppureikä venyy enemmän kun vagina...pepusta voisi helposti vielä vängertää lapsen ulos ilman repeämiä.....yököttävä ajatus,mutta tutkittu juttu.Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:pimppa on kyllä isompi kun peppureikä niin kai se venyy isommaks.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no nyt sulla on pointti miten kyrpä mahtuu perseeseen :flower:Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:se venyy.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:MITEN LAPSI MAHTUU TULEMAAN VITUSTA KUN SEHÄN ON NIIN PIENI???
etupylly seksiä.. *pyrsk..* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:nyt mä repesin.... näitä termejä pitää alkaa käyttämään, vähän piristystä parisuhteeseen!!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ja normaaliin holeen menevä on sitten etupyllyseksiä
Mut miks joku nyt sitä suuhun haluais laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Ja suuseksi on sitten yläpyllyseksiä? :xmas:
miehellä tulee valinnan vaikeus mihin pyllyyn veitikkansa pistäis..Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Ja suuseksi on sitten yläpyllyseksiä? :xmas:
No siis hyiiii! Ei kai kukaan nyt suulla SINNE koske! Sieltähän tulee pissaakin ja kaikkee! Yääääks!Alkuperäinen kirjoittaja hih:Mut miks joku nyt sitä suuhun haluais laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Ja suuseksi on sitten yläpyllyseksiä? :xmas:
samoinAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Tää täytyy kertoa mun insinöörimiehelleni .Alkuperäinen kirjoittaja Ojanperän Hilma:Insinöörithän tulevatkin.Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:jos näin olis niin lapset tulis ulos sitä kautta.
ap:llä on muuten varmaan joku suolistohäiriö ja maha aina löysälläAlkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:niin venyy ja paukkuu sun perseeskin ku sinne jotain tunget,niin se myös venyy ku kakkaat....tai meinasitko ettei naiset ikinä kakkaa.... |OAlkuperäinen kirjoittaja tanja87:se venyy.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:MITEN LAPSI MAHTUU TULEMAAN VITUSTA KUN SEHÄN ON NIIN PIENI???
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:haa haa haaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja tanja87:siis miksi ihmeessä joku edes haluais yrittää työntää jotain persiistä sisälle???? mitä järkeä siinä ois?
Mitä sä tanja kakkaat? Sukkapuikkoja?