miksi sinulla on KAIKKI ja minulla ei ole MITÄÄN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "johannes"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"johannes"

Vieras
miten maailma voi olla niin epäoikeudenmukainen, että jotkut saa aivan kaiken, kauniin vaimon, on rahaa kuin roskaa ja työtä niin että vois muille jakaa sekä kalliin talon ja auton ilman lainoja.

minä teen ja yritän kaikkeni niin ei kukaan nainen lähde ulos, en saa töitä, vaikka kouluttautunut olen ja kiltti jne. olen jo yli 30 enkä saanut vieläkään mitään omaa. kaikki on pilalla..lohduttakaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25186212:
No- se vain on niin.

Mutta minussa et ainakaan ole hävinnyt, mä en ole kuvankaunis enkä muutenkaan mallikelpoinen ja kiltti vaimo.
Joskus se pinta nimittäin näyttää ulospäin ihan toiselta :D

unohdin mainita, että kaveri on myös hemmetin komea ja kaikki mitä hänellä on on hankittu kovalla työllä. hän on samanikäinen ja menestyy kaikessa.
tässä tapauksessa myös pinnan alla menee loistavasti.

No lohduttaako sinua kuulla, ettei kaikilla muillakaan ole kaikkea? Minulla ei ole taloa, autoa, hyväpalkkaista työtä, mieluista koulutusta, ei minkäännäköistä puolisoa tai lapsia. Ja olen sinua vanhempikin...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25186212:
No- se vain on niin.

Mutta minussa et ainakaan ole hävinnyt, mä en ole kuvankaunis enkä muutenkaan mallikelpoinen ja kiltti vaimo.
Joskus se pinta nimittäin näyttää ulospäin ihan toiselta :D

Toi on niin totta!

Kaikilla on omat ongelmansa. Niihin ei vaan kannata jäädä rypemään.

Jollain on enemmän kuin toisella! Toiset ponnistelevat enemmän, toiset onnistuvat kaikessa ja jotkut vain ovat tyytyväisiä omaansa ja vähempään. Aina kannattaa katsoa asioita niin, että mikä minulla on hyvin, eikä verrata toisiin, sillä koskaan ei voi kaikilla olla samaa!

Yhteistyössä