Miksi seurakunnan kerhojen vetäjät ei kerro mitä lapseni on tehnyt siellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko teillä seurakunnan päiväkerhoissa vanhempieniltoja/juttutuokioita? Tai kertooko ne ohjaajat mitään teille mitä lapsi on tehnyt sen 3tuntisen aikana?

Meidän 4vuotiaiden ryhmässä on 15lasta ja 2ohjaajaa. Ja jos yrittää kysyä ohjaajilta, niin se vaan sanoo että kaikki pojat leikki yhdessä. Ekä erittele millään lailla meidän poikaa tai sen tekemisiä eikä juuri mitään saa irti. Kauheesti kiinnostias mitä ne tekee ja miten poikani käyttäytyy ryhmässä tai kotoa poissa ollessa. Muuten on kotihoidossa olut koko elämänsä. Kerhoa on 2krt/viikko. Ja 2tuntia kerrallaan.

Ei kerro meilläkään.En ole kyllä pahemmin kysynytkään.Joskus ohimennen,että menee vissiin kerho ihan ok?Ja myöntävän vastauksen olen saanut.Luotan siihen,että ottavat asian puheeksi jos tulee jotain ongelmia.

15 lasta ja kaksi ohjaajaa. Eipä siinä ole aikaa kirjailla muistiin, miten joku lapsi käyttäytyy. Voittehan te yrittää osallistua johonkin tutkimukseen, jossa peililasin takaa tarkkaillaan lapsen käyttäytymistä.

No viisivuotiaalla on kerhokeskustelu, mutta pienempien ryhmissä ei ole ollut. Kyllä meidän ohjaajat vastaa, kun kysyy, että miten on mennyt jne. Itse olen käynyt lapsena saman kerhon, joten tiedän kuvion. Jos lapsesi kerho on vasta alkanut, niin ehkä tädit eivät vielä ole päässeet täysin sisään lapsen persoonan erityispiirteisiin eivätkä ehkä osaa sanoa mitään kovin valaisevaa.

Mulla on ihana jo tapana kysyä joka kerta että miten pojalla kerhossa meni =)

Eivät juuri muutoin kyllä kerro mitään ellei sitten jotain isompaa ole sattunut eli kerran kolautti päänsä, toisella kertaa oli varmuudeksi kuumeen mitannu ja kerran taisi sormensa jättää oven väliin ...

Kannattaa kysyä, vaikka jäädä hiukan kerhon jälkeen paikalle ja sitte kysellä =)

Meidän paikkakunnalla ei ole vanhempainvartteja. Joskus olen kysynyt, että miten on mennyt, mutta sen tarkemmin ei ole asioista keskusteltu. Oletan, että mikäli jotain kertomisen aihetta on, siitä tullaan kyllä kertomaan.