miksi rumat ihmiset saa kauniita lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja meillä ei kummallakaan ruskeita tai sinisiä silmiä...tytöllä on todella tummat ruskeat ihanat silmät ja pojalla syvän siniset...hmmm...keeneköhän lapsia noi on....=)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:
Olen huomannu muuten saman.Ja taas kauniilla saattaa olla ihan tuiki tavallisen ellei oudon näköisiä muksuja kuten Vanessa Kurri.

Ei kai tuo Vanessa mikään kaunis ole. Mun mielestä lähes kaikkien lapset on kauniimpia, kuin vanhemmat. Geenit jalostuu...
Ootkohan nähnyt meidät itse oon kauhee, mut lapset on niin kauniita, että ohikulkijat pysähtyy ihastelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
tiedetään, joo, näin ei saisi ajatella, mutta se on totuus. ja erityisesti jos jommalla kummalla vanhemmista on ruskeat silmät, niin sitten lapsi on kaunis.

No siinähän se onkin. Ne lapset ei välttämättä enää aikuisina olekkaan niin kauniita ja taas niistä rumista kuoriutuu joutsen. Eli tosiaan sitten taitavat muistuttaa vanhempiaan niinkuin sirkka sanoi.

Mites se, jos toinen vanhempi on ruma ja toinen kaunis? Kyllä mun mielestä lapset on söpöjä ja kauniita, olivatpa sitten minkä näkösiä hyvänsä. Jokaisen mielestähän yleensä aina se oma lapsi on maailman suloisin muksu sitäpaitsi. Aika typerää sanoa tuollai, että rumia lapsia.. :P
Ja ylipäätään rumia aikuisiakin, minkä ihminen ulkomuodolleen voi, sitä kun on pohjimmiltaan sellainen, millaisena on sattunut syntymään. Eli jos nyt ei ole niin hemaiseva ulkomuodoltaan, niin pitääkö sitä toisten mieliksi yrittää olla niin pirun kaunis.. :P

Erikoisen näköiset ihmiset saattavat saada kauniita lapsia, kun pariutuvat sellaisen henkilön kanssa, joka tasapainottaa piirteitä. Mutta erikoisen näköiset eivät ole rumia, sopivat vaan sellaisille, joiden kanssa piirteet ikäänkuin kompensoivat toisiaan.

Niin ja kyllä lapset ovat aina suloisia, koska ovat lapsia.

Onko tuo eukko sitten sen kiekkoilija Kurrin naikkonen? Onko niilla kauniita/rumia lapsia? Anteeksi tyhmat kyselyt mutta olen totaalisesti pihalla Suomen seurapiireista

Yhteistyössä