Miksi rinnattomuuteni on ongelma lähinnä toisille naisille?

• Viestiketjun aloittaja tisu
  • Ensimmäinen viesti
tisu
Olen syntyjään hoikka ja pieniluinen. Minulla oli A-tissit ennen lapsia. Lasten saamisen jälkeen minulla ei ole käytännössä tissejä ollenkaan. Teoriassa voisi puhua AA-tisseistä, minulla on pelkät törröttävät nännit.

En ymmärrä, miksi tissittömyys on toisille naisille asia, joka oikeuttaa naureskeluun ja pilkkaamiseen. Miesten puolelta en ole kertaakaan kuullut sellaista. Itse hyväksyn muut sellaisina kuin he ovat. Miksei minua voi hyväksyä? En ole itse tyytyväinen tisseihini, muuten olen kyllä tyytyväinen kroppaani joka on hoikka ja timmissä kunnossa.

Olen pohtinyt A-B-kupin silikonitäytettä rintavarustukseeni saadakseni rinnat. Mutta paradoksaalisesti nämä naiset, jotka katsovat oikeudekseen nauraa rinnattomuudelle, tuomitsevat myös silikonit. Ei sikäli, että se vaikuttaisi päätökseeni mitenkään. Olisi vain mukava saada istuvia vaatteita ja rintaliivejäkin :)

mä en tiedä miksi... tosin itse olen kuullut myös miehiltä kommentteja liian pienistä rinnoista... :snotty:
silikonit ovat hyvä vaihtoehto jos itse ne haluaa... mutta ei koskaan siskie ttä muiden meielstä ne pitäisi olla

bee
Ukon kanssa alkaessa olemaan omasin a-tissit ja se todellakin oli kummastuksen aihe, kai se johtuu näistä "ihanteista" ja "normeista" joiden mukaan kaikilla pitäisi olla isot lollot...
Silikoneja en lähtis ottamaan muiden mielipiteiden takia.
Anoreksiasta toipuminen (jos siitä ikinä kokonaan toipuu) toi rintavarustusta ja raskaus/imetys vielä lisää... ...eipä ihmetytä enään pienet tissit - päinvastoin.

vieras
No en ole ikinä kuullut naisten kommentoivan toisten tissejä tai tissittömyyttä. Joten en ymmärrä miten sinua pilkataan ja sulle nauretaan. Olisko omassa päässä mokoma ajatus...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en ole ikinä kuullut naisten kommentoivan toisten tissejä tai tissittömyyttä. Joten en ymmärrä miten sinua pilkataan ja sulle nauretaan. Olisko omassa päässä mokoma ajatus...
jaah, no kyllähän täälläkin kuva ketjuissa saa kommenttia jos on liian pienet rinnat... ;)
se on sitä oikein mukavaa "ihan kaikessa ystävällisyydessä annettua kritiikkiä... "

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
jaah, no kyllähän täälläkin kuva ketjuissa saa kommenttia jos on liian pienet rinnat... ;)
se on sitä oikein mukavaa "ihan kaikessa ystävällisyydessä annettua kritiikkiä... "
Joo, palstalla haukutaan nyt joka asiasta. Mutta oikeassa elämässä en voi kyllä sanoa, että huomaan toisten rintavarustusta, ellei ne sitten ole aivan älyttömän isot, ja silloin olen joskus miettinyt, että varmaan painavat... Vartaloita on niiiin eri mallisia maailma väärällään.

desert
No en kyllä minäkää ole ikinä ilkkunut tai kauhistellut ns. pieniä rintoja. Isoja kylläkin kerran... olivat niin valtavat lukiolaisella että ajattelin jo niiden aiheuttamaa selkäkipua ja muita vaivoja. Muuten oli pieni tyttö mutta rinnat aivan toiselta planeetalta.

auringonkukkaneeeeen
Mä saan kuulla lähinnä äidiltäni usein muistutuksen, että "kun ei sulla oo ees noita ryntäitä". Usein liittyy johonkin vaatteisiin tms. Hänell itsellään on hillittömän isot rinnat (ja massaa muutenkin), samoin siskoni on lyhyt ja lihava ja myös tosi isorintainen. Minulla on hädin tuskin a-kupin rinnat ja olen muutenkin enemmän isäni mallinen kropaltani (pituus, hoikkuus, timmiys, muuten toki naisellinen, ei siis miesmäinen kroppa). Ärsyttää, että aikuisen naisen täytyy huomautella aikuiselle tyttärelleen noin. Monest olen mieleni pahoittanut hänen sanomisistaan.

Tosin, enpä haluaisikaan, että etuvarustustani voisi kutsua "ryntäiksi".

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Taitaa tämä vieras olla se, joka hyökkää aina erään uskovaisen palstalaisen kimppuun, varsinkin kuvaketjuissa.
Ei näe metsää puilta. tjt.

Liian isot
Varmasti isorintaiset ovat kuulleet niin paljon kehuja omista rinnoistaan että he ajattelevat että pienirintainen ei kertakaikkiaan voi olla tyytyväinen omiinsa.
Kyllä kehuja olen näistä kuullut mutta myös suoranaista vittuilua yläasteella, joten tiedän mitä se rintojen arvosteleminen voi olla, on niillä sitten kokoa vähän tai paljon.

vieras
Jep. Mä olen ollut ihan ok näiden olemattomien tissieni kanssa (toki en panisi pahakseni jos niissä liivientaytettä olisi ja vaatteet istuisi, mut näillä mennään) ennen palstaa. Mutta näiden täältä luettujen kommenttien takia olen tosinaan tuntenut itseni ihan ö-luokan kansalaiseksi ja vain siksi ettei luoja (?) luonut mulle läskiä rintaan vaan pelkästään peppuun ja vatsaan. Ihan kuin siihen oikeasti voisi itse vaikuttaa. Ihan kuin kukaan mielummin valitsisi lautaista rintaa kuin naisellisemmat pyöreät. Ihan kuin joku mielummin olisi "oksettava ja ruma", kuten olen täältä saanut lukea olevani.

4n äiti
ihmettelen, että missä ne nauraa? uimahallissako? ja ihan aikuiset naisetko? en minä ainakaan ku ihmisillä on vaatteet päällä, edes näe minkä kokoiset rinnat kelläkin on. jos olisin sinä, kysyisin seuraavan kerran naurajalta, että miksi häntä häiritsee asia.

YTM
"Oletko huomannut, että minulla on tämän baarin isoimmat tissit!?" "Kyllä, mutta niin on myös baarin isoin perse!"

Nautihan vaan kiinteästä kropastasi ja pienistä tisseistäsi. Kropastasi kateelliset ämmät vain yrittävät kääntää veistä selässä huomauttelemalla pienistä rinnoistasi.

80f
Alkuperäinen kirjoittaja Liian isot:
Varmasti isorintaiset ovat kuulleet niin paljon kehuja omista rinnoistaan että he ajattelevat että pienirintainen ei kertakaikkiaan voi olla tyytyväinen omiinsa.
Kyllä kehuja olen näistä kuullut mutta myös suoranaista vittuilua yläasteella, joten tiedän mitä se rintojen arvosteleminen voi olla, on niillä sitten kokoa vähän tai paljon.
Ja onhan se tosi kivaa kun isot tissit tuntuu olevan yleistä omaisuutta. Perään huudellaan ja joskus jopa puristellaan, josta saan hillittömät raivarit.

Entinen esimies tunki drinksulippuja rintsikoihin pikkujouluissa ja toinen tuijotti aina tissejä puhuessaan mulle, lopetti kyllä kun näytin missä mun naama oli.

Kivan näkönen kundi tulee luokse baarissa, keskustelun avaus on "kivat tissit, mennäänkö panemaan?"
Että semmosta.

Alkuperäinen kirjoittaja 80f:
Alkuperäinen kirjoittaja Liian isot:
Ja onhan se tosi kivaa kun isot tissit tuntuu olevan yleistä omaisuutta. Perään huudellaan ja joskus jopa puristellaan, josta saan hillittömät raivarit.

Entinen esimies tunki drinksulippuja rintsikoihin pikkujouluissa ja toinen tuijotti aina tissejä puhuessaan mulle, lopetti kyllä kun näytin missä mun naama oli.

Kivan näkönen kundi tulee luokse baarissa, keskustelun avaus on "kivat tissit, mennäänkö panemaan?"
Että semmosta.
Hyi, mitä käytöstä! No ainakin typerimmät miehet paljastuvat heti kättelyssä ennen kuin ehdit tehdä lähempää tuttavuutta. Säästyy aikaa!

Yhteistyössä