Miksi rinnattomuuteni on ongelma lähinnä toisille naisille?

• Viestiketjun aloittaja tisu
  • Ensimmäinen viesti
näin
Tiedätkö mulla on samoja kokemuksia. Yläasteella mulla oli a-kupin rinnat ja mitä paskaa välillä toisten tyttöjen suusta kuulinkaan. Ironisesti, kukaan poika ei "valittanut" kropastani, päinvastoin, kehuja kuulin.
Sama on yllätyksekseni toistunut aikuisiällä, raskauksien jälkeen rinnat hieman suureni, b-kuppiin, mutta sekin on näköjään ihan rinnattoman mitta. Ainakin muutama isotissinen mutta muutenkin lihava naisihminen on kuittaillut ja ylistänyt omien "säkkiensä" ihanuutta.
Mua se ei haittaa, olenhan muutenkin hoikka ja hyväkuntoinen ja sinut itseni kanssa. Miesten huomiota olen saanut enemmän kuin tarpeeksi, mutta toi oma mies ja sen huomio riittää aivan hyvin.
Mä luulen, että ainakin näillä muutenkin lihavilla mammoilla kyse on ihan kateudesta tai ehkä siitä, että jos hyväksyt itsesi vaikka sinulla on puutteita (ts. ne pienet rinnat) niin sinun itsetuntoasi pitää yrittää jollain lailla nakertaa...
Älä välitä toisten puheista vaan ole ylpeä sirosta ja pienestä kropasta, sitä monet tavoittelee vaan ei koskaan saavuta.

Miksi minun läskit ovat muille ongelma, ei minulle? Miksi minun pitkään kotiäitinä olo ahdistaa vain niitä, jotka itse käyvät töissä? Miksi jopa suuret rintani ovat joillekin ongelma ja minulla pelätään olevan niistä johtuen selkävaivoja vaikka itse en tunne mitään.
Eli ilmeisesti kaikki näistä haukkujista ovat vaan kateellisia lihaville, isorintaisille kotiäideille, tuosta sen on pakko johtua tai sitten ihminen on vaan paha ja vääntää veistä siinä kohtaa missä luulee sen sattuvan eniten :whistle: Itse epäilen tuota jälkimmäistä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Miksi minun läskit ovat muille ongelma, ei minulle? Miksi minun pitkään kotiäitinä olo ahdistaa vain niitä, jotka itse käyvät töissä? Miksi jopa suuret rintani ovat joillekin ongelma ja minulla pelätään olevan niistä johtuen selkävaivoja vaikka itse en tunne mitään.
Eli ilmeisesti kaikki näistä haukkujista ovat vaan kateellisia lihaville, isorintaisille kotiäideille, tuosta sen on pakko johtua tai sitten ihminen on vaan paha ja vääntää veistä siinä kohtaa missä luulee sen sattuvan eniten :whistle: Itse epäilen tuota jälkimmäistä.
Näin se taitaa olla. Voihan joillakin syynä toisen ominaisuuksiin olla kateuskin. Tai epäsuorasti niin ettäkadehtii toisen hyvää oloa riippumatta ominaisuuksista. Ihminen on kateellinen ja itsekäs, kiipijä ja taistelee paikasta valossa. Keinot on kaikki käytössä, ne ei ole siistejä eikä mukavia. Mä myönnän auliisti olevani kateellinen lähes jokaiselle jostain. En ymmärrä sanontaa "ei ole sulta pois". Miten niin ei? Onhan jos jollain on ja mulla ei. Miksei se siis voisi olla toisinpäin?

mari
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mä olin kanssa ennen hoikka ja A-tissinen. Nykyään 10 kg painavampana sain vihdoin b-tissit. En ole koskaan iloinnut näin paljon lihomisesta :D
Mulla just ja just A-tissit. Vaikka painoa tulee lisää, ei yhtään siitä kerry tisseihin, vaan kaikki vatsaan.

Yhteistyössä