Miksi raskaus ei ala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierassss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierassss

Vieras
Olemme 3-kymppinen pariskunta,minulla edellisestä liitosta 2 lasta ja miehellä 1 lapsi.Yhteistä lasta on yritetty nyt 9kk mutta ei tärppää.Tulin aikanaan raskaaksi todella nopesti molempien lasten kohdalla ja miehen lapsi sai alkunsa kuulemma pillereiden petettyä.Mistähän ihmeestä voisi olla kyse? Samanlaisia kokemuksia muilla?

Onko sun kierto säännöllinen? Ootko tikuttanu ovulaatioita? 9kk on kuiteski aika lyhyt aika.
Voihanse olla että miehellä on siittiöitä nyt vähempi/sulla putket tukossa klamydian seurauksena tms.

Parasta tapa tulla paksuks on menettää työpaikka ja vetää kauheet perseet ja kännissä sanoo kumppanille "onneks meille ei ole tulossa lasta, kun työpaikkakin meni alta".

Kierto on säännöllinen,tikutettu on.Kumpikaan meistä ei ole sairrastanut sukupuolitauteja eikä mitään häikkää ole ollut muutenkaan kummallakaan sillä osastolla,muutenkin olemme ihan perusterveitä.Onhan tuo lyhyt aika mutta kyllä se harmittaa kun vihdoin voisi se vauva tulla ja nyt ei kuulukkaan.

Meillä meni kans aika pitkään tän raskauden alkuun saamisessa, vaikka eka lapsi sai alkunsa suht helposti. Mulla ilmeisesti on ollut myöhäisempi ovulaatio, kun oon kuvitellut, vaikka tikutinkin ovulaatiota... Kierrot on ollut suht säännölliset, mutta lyhyt kierto ja myöhäinen ovulaatio ilmeisesti vaikeuttivat raskautumista ja sen ajoittamista.

Olen kyllä opiskelija,eikös sekin kävis tavallaan:D

Alat suunnitella kesäksi jotain matkaa, vaikka ranskan viiniseuduille tai tsekkiläisten oluiden pariin. Matkan alkaessa aitten huomaat että joudut pitämään alkoholittoman matkan.
Mä tulin raskaaksi kun mies kauppareissulla tokas että osta ny enempi niitä kuukautissiteitä ku kuitenki niitä tarvii. Eipä alkanu kuukautiset ei.

Me yritettiin esikoista 1,5v. Luovutettiin ja vaihdoin työpaikkaa-> 2viikon päästä raskaana. Nyt ei ees yritetty lasta, vaihdoin työpaikkaa-> 2viikon päästä raskaana..

Yhteistyössä