Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä taasen en tykännyt tuosta Riannan talosta lainkaan. Meille ei sellaista tulisi koskaan! Ei vaikka olisi laittaa rahaa moninkertaisestikin tuollainen summa.
Tuon kaltainen talo voisi tulla ainoastaan vanhana, kauan sitten rakennettuna, jolloin talo vanhanaikaisine ulkonäköineen ei olisi sitten vain kopio menneestä.
Vanhemmillani on 100 vuotta vanha mansardikattoinen ja kieltämättä kauniimpi kuin nämä uuden ajan kopiot.
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:Mielestäni Riannan talo on erittäin kaunis.
Tuossa viimeisessä lauseessa tuli oikeastaan koko asian ydin :|Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minusta Rianna olet kyllä väärässä siinä, etteikö jokaisella ajalla olisi oman näköisiä taloja. Toki kopioita menneestäkin tehdään. Mutta esim. 70-luvun tasakattoiset ja punatiiliset talot olivat ajan tyyliä, 80-luvulla tuli valkotiiliset talot, 90-luvun alussa taasen keltatiili ja valkoinen puu. Talojen ulkonäön perusteella pystyy kyllä melkein arvaamaan koska talo on rakennettu.
Minulle oman näköisin talo olisi funkkistyylinen, selkeä linjainen, yksinkertainen ja avara. Tämä olisi koti. Kesämökki voisi taas olla punainen pieni lautatalo, mummon mökki. Eri paikoissa miellyttävät eri asiat.
Ja minä en ole koskaan unelmoinut 300 neliöstä, tavalliselle perheelle 150 neliöinen talo on ihan riittävät. Mutta täytyy muistaa myös realiteetit, minä asun mielummin vähän ahtaasti palveluiden äärellä kuitenkin pientalossa kuin suuressa omakotitalossa keskellä ei mitään.
Meillä jokaisella on oma arvomaailmamme ja asiat joita pidämme itselle tärkeinä.
TÄSMÄLLEEN!Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Ja minä en ole koskaan unelmoinut 300 neliöstä, tavalliselle perheelle 150 neliöinen talo on ihan riittävät. Mutta täytyy muistaa myös realiteetit, minä asun mielummin vähän ahtaasti palveluiden äärellä kuitenkin pientalossa kuin suuressa omakotitalossa keskellä ei mitään.
Meillä jokaisella on oma arvomaailmamme ja asiat joita pidämme itselle tärkeinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Katka:Ei aivan ensimmäisenä tullut mieleen, että tätä palstaa lukee lapseton 50 -vuotias, joten kommentti oli selkeästi kohdistettu kolmikymppiselle lapsiperheelle :headwall:
Luulisin silti, että kuka tahansa, jolla on pieniä lapsia valitsisi tuon Riannan talon tavallisen perustalon tieltä -niinkuin ne joskus olisivat vaihtoehtona toisilleen B)