Miksi raja vuotaa koko ajan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi perusssuomalaiset ovat pettäneet äänestäjänsä? Ministeri Rantanen itkee onnesta Venäjän puoleisen rajalain onnistumisesta, vaikka sen olisi toteuttanut mikä tahansa hallitus Venäjän pelosta.

Koko ajan vuotavat muut rajat, maahanmuuttajia tulee tänne jatkuvasti lisää lentokentiltä ja satamista.

Perussuomalaisten johto ei kehtaa pitää ääntä kannastaan, että oikeasti he kannattavat työperäistä maahanmuuttoa mutta vastustavat vain ja ainoastaan humanitääristä maahanmuuttoa. Huudellaan kovaan ääneen Venäjän puoleista rajaa koskevasta rajalaista, millä viedään huomiota pois muista rajoista ja maahanmuuttajien jatkuvasta virrasta.

Perussuomalaisten johdossa osataan matematiikkaa, mutta monet kannattajat eivät ymmärrä työperäisen maahanmuuton välttämättömyyttä.
 
vierailija
vierailija
Tilastokeskuksen asiantuntija valaisee:
"Koko 2000-luvun työpaikkojen kasvu on pelkästään maahanmuuttajien ja heidän jälkeläistensä varassa.

Kun tarkastellaan väestön toimintarakennetta, aika hämmästyttävää on se, että ulkomaalaisväestöstä on töissä yhtä paljon kuin kotimaisistakin eli vajaat 43 prosenttia, kun tarkastelussa on koko väestö.
..
Maahan muuttaneet ovat pääosin nuoria aikuisia, toisin kuin me 1,4 miljoonaa kotimaista eläkeläistä, joille maksettiin eläkkeitä 34 miljardin euron edestä vuonna 2021."
 
vierailija
Olen yrittänyt keskustella näiden linkkien sisällöistä paikallisten perussuomalaisten kanssa. He eivät ole auttaneet minua epäilyksissäni puoluetta kohtaan. Uskoni puolueen ideologiaan on laskemassa. Auttakaa minua!
 
vierailija
Humanitaaristen maahanmuuttajien työllisyysluvut ovat paljon karummat ja kulut olivat jo 2017 tilintarkastaja Pauli Vahteran mukaan 3,2 mrd euroa vuodessa silloisen 100 000 humanitaarin populassa. Tuon jälkeenhän humanitaarisia maahanmuuttajia on tuulut melkoisesti lisää mm. viime vuoden loppupuolella 2023 yli 1 300 itärajan yli. Myös noin 60 000 - 70 000 Ukrainan sotapakolaista pääosin naisia ja lapsia.

Laitettu ikävä kyllä rekisteröinnin taakse.
 
vierailija
2019 humanitaarisen maahanmuutln kulut olivat jo 3,2 mrd euroa vuodessa silloisella 100 000 humanitaarilla.
Humanitaarien työllisyysaste on ihan jotain muuta kun kaikkien maahanmuuttajien mm. työperäisen.
 

Yhteistyössä