V
vihreä pph
Vieras
Olen ollut päiväkodissa töissä ja meillä oli aika tiukat säännöt siitä millaisessa kunnossa lapsi tuodaan hoitoon. Ja liian sairaat lähetettiin armottomasti kotiin. Nyt olen ollut pari kuukautta pph:na kun jäin hoitovapaalle ja rumba on valmis. Minulle tulee hoitoon lapsi, joka saattaa yskiä ihan koko ajan ja on erittäin voipunut. Seuraavaksi sairastuu oma lapseni ja olen sairaslomalla. Tätä on jatkunut koko kevään. Ja 2 perhettä on siis sellaisia, joissa lapsi tuodaan hoitoon mielestäni sairaana
Muutaman kerran olen soittanut hakemaan sairaan lapsen kotiin, mutta kas kummaa taas seuraavana päivänä lapsi tulee - mukamas terveenä. Olen hienovaraisesti yrittänyt puhua asiasta, mutta vastaus on, että töihin on mentävä eikä voi sairaan lapsen kanssa jäädä kotiin, koska kuumetta ei ole :/ Mutta jos kunto on sellainen, että lapsi vain nukkuisi eikä edes leiki niin mielestäni ei ole hoitokuntoinen vaikka perhepäivähoidossa onkin. En jää yhden sairaan lapsen takia sisälle 3 muun kanssa.
Ovatko muut pph:t törmänneet samaan asiaan ja miten tämän vois ratkaista vai voiko mitenkään.....?
Ovatko muut pph:t törmänneet samaan asiaan ja miten tämän vois ratkaista vai voiko mitenkään.....?