E
enkö kelpaa?
Vieras
Olen huomannut että jotkut poistelevat jo hyväksyttyjä ystäviään naamakirjasta. Täältäkin joku on mut poistanut jälkeenpäin. Miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa:En pidä itsenäni ärsyttävänä enkä myöskään kerjää ystäviä tai edes kerää. Poistelen itsekin niitä joiden kanssa en ole tekemisissä Mutta vain tästä syystä, en muusta.
Alkuperäinen kirjoittaja de:Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa:En pidä itsenäni ärsyttävänä enkä myöskään kerjää ystäviä tai edes kerää. Poistelen itsekin niitä joiden kanssa en ole tekemisissä Mutta vain tästä syystä, en muusta.
No eikö se sit oo ihan hyvä syy?
Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa?:Alkuperäinen kirjoittaja de:Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa:En pidä itsenäni ärsyttävänä enkä myöskään kerjää ystäviä tai edes kerää. Poistelen itsekin niitä joiden kanssa en ole tekemisissä Mutta vain tästä syystä, en muusta.
On se, mutta kun huomasin, että mut oli nyt poistanut eräs tuttu, jonka kanssa jopa chattailin toisinaan. Eikö se ole tekemisissä olemista?
Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa?:Alkuperäinen kirjoittaja de:Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa:En pidä itsenäni ärsyttävänä enkä myöskään kerjää ystäviä tai edes kerää. Poistelen itsekin niitä joiden kanssa en ole tekemisissä Mutta vain tästä syystä, en muusta.
On se, mutta kun huomasin, että mut oli nyt poistanut eräs tuttu, jonka kanssa jopa chattailin toisinaan. Eikö se ole tekemisissä olemista?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa?:Alkuperäinen kirjoittaja de:Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa:En pidä itsenäni ärsyttävänä enkä myöskään kerjää ystäviä tai edes kerää. Poistelen itsekin niitä joiden kanssa en ole tekemisissä Mutta vain tästä syystä, en muusta.
No joo, mut kannattaa miettiä et kuinka läheinen ole sen kanssa, oletko ollenkaan, tilititkö koko ajan vaan omias tai utelit pelkästään sen juttuja, olitko koko ajan "ahdistelemassa" jne.
Ja ootko sä taas se "annoin lapsen adoptioon"-tyyppi, kirjoitustapa kuulostaa niin tutulta.
Alkuperäinen kirjoittaja siksi:siksi kun en jaksanut luke sen vit.. saata ja peetä JOKA pvä
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja siksi:siksi kun en jaksanut luke sen vit.. saata ja peetä JOKA pvä
Mä oon myös poistanut tän takia ihmisiä. Sukulaisia en ole oikein kehdannut poistaa, mutta niistäkin ne yllämainittua harrastavat oon piilottanut niin ettei niiden typerät statukset tule mun newsfeediin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja enkö kelpaa?:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja siksi:siksi kun en jaksanut luke sen vit.. saata ja peetä JOKA pvä
Mä oon myös poistanut tän takia ihmisiä. Sukulaisia en ole oikein kehdannut poistaa, mutta niistäkin ne yllämainittua harrastavat oon piilottanut niin ettei niiden typerät statukset tule mun newsfeediin![]()
Mäkin olen piilotellut tai poistanut näitä, joiden joka toinen viesti alkaa V*ttu jotain. Taitaa olla aika yleistäkin?! Toinen ärsyttävä ryhmä ovat ne, jotka päivittävät kaikki tekemisensä ja monta kertaa päivässä. Ei jaksa enää edes nauraa niille.