Kaverin poistamisesta Facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Delete
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Delete

Vieras
Jos mä poistan jonkun kaverin Facebookista, niin meneekö sille tieto, että olen hänet poistanut vai huomaako vaan, jos selaa kaverilistaansa, että olen kadonnut sieltä?

Aika jännä vaan että silti kyseinen ihminen näkyy esim.muuten mun listassa,multa nimittäin hävis listalta nimi mutta kaikki sen kirjoitukset kyllä näkyy.Eli mut on ilmeisesti poistettu.

Ei mennyt skset ristiin, mutta on tää syy vähän hassu, miksi haluan poistaa pari henkilöä... :) Ne pelaa koko ajan ja etusivu on vaan täynnä Mafia yms. pelijuttuja ja mua ei kiinnosta yhtään lukea niitä. Muutenkin ovat niin monen vuoden takaisia naamatuttuja, että ei haittaisi, vaikka mulle ei aina tulisikaan tietoa, että minkä pinkin possun ovat farmillensa ostaneet :)

mitäs se tarkoittaa kun jonkun nimi näkyy vain mustana kirjoittelee seinille jne... mutta siihen nimeen ei pysty klikkaamaan ja siis en ole hänen ystävä mutta kyllä pystyn kaikkien muiden nimien kohtaan klikkaan, ymmärsikö kukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Aika jännä vaan että silti kyseinen ihminen näkyy esim.muuten mun listassa,multa nimittäin hävis listalta nimi mutta kaikki sen kirjoitukset kyllä näkyy.Eli mut on ilmeisesti poistettu.

Siis täh? Mä putosin kärryiltä?

Vetoan sinuuuun sun kaveris puolesta ny!!! älä poista!!! = tuntuu tosi pahalta........... itteltä menee ainaki aina ilta pilalle ja mietin mikä ittessä vikana???? :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Vetoan sinuuuun sun kaveris puolesta ny!!! älä poista!!! = tuntuu tosi pahalta........... itteltä menee ainaki aina ilta pilalle ja mietin mikä ittessä vikana???? :'(

AINA? Kuinka moni sut on poistanut? Jos kauhean moni on, kai siihen kannattaakin syytä miettiä?!

No tätä mäkin pelkään :( En halua pahoittaa kenenkään mieltä, kun ei siis mitään oikeasti ole näitä ihmisiä vastaan, mä vaan en kestä niitä pelituloksia kattella koko ajan. Menen etsimään sitä "hide" nappulaa, että saan ne jutut pois, ei ihmisiä.

Ota nyt järki käteen ja mieti uudemman kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ei mennyt skset ristiin, mutta on tää syy vähän hassu, miksi haluan poistaa pari henkilöä... :) Ne pelaa koko ajan ja etusivu on vaan täynnä Mafia yms. pelijuttuja ja mua ei kiinnosta yhtään lukea niitä. Muutenkin ovat niin monen vuoden takaisia naamatuttuja, että ei haittaisi, vaikka mulle ei aina tulisikaan tietoa, että minkä pinkin possun ovat farmillensa ostaneet :)

Jos tyyppi on muuten kiva, niin voit blokata ne farmi-, mafia- jne uutiset. Siinä tekstien vieressä on hide-nappula, josta voit kätkeä joko koko tyypin tai sitten sen käyttämät aplicationit yksikerrallaan.
Mä oon blokannut kaiki mafia warsit, farm willet jne jne. Ei voisi vähenpää kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hide:
mä luulen, että siellä on hide nappula, että kyseisen hlön kirjoitukset ei näy jos et halua ilman poistamista.

No sitten käytän sitä toimintoa, niin ei tule kelleen paha mieli. :)

kiitti sulle......... pelastit ainakin mun illan jos oon sun face book kaveri???????? miten toi hide toimii??? + miks oot poistamassa sitä= mitä sulla sitä vastaan?? = sopikaa välinne ja rakastukaa uudelleen :heart:

Laitat hiiten sen mafian ja vast viereen niin ilemstyy teksti että PIILOTA, klikkaamalla voit piilottaa just sen idiootin mafia pelin ja farmvillen,
näin mäkin oon tehny jonku kaverin kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Pelastus:

Laitat hiiten sen mafian ja vast viereen niin ilemstyy teksti että PIILOTA, klikkaamalla voit piilottaa just sen idiootin mafia pelin ja farmvillen,
näin mäkin oon tehny jonku kaverin kohdalla.

Jotain tuollaista (en enää edes muista mitä) tein oman ukon kohdalla kun en tykännyt noista jatkuvista mafiatuloksista etusivulla.

Ja juu, ennen kuin löysin sen piilotuskeinon, mietin kyllä hetken jo miehen poistamista kaverilistalta... :whistle:

Jestas.....ei varmaan voi olla maata kaatavaa...jos poistaa jonkun naamakirjasta..?Minä olen poistanut, minut on poistettu. Ja kappas...ei mennyt yöunet, ei ruokahalut!Ei ollut aikaa murhehtimiseen, oli kiire tapaileen IRL ystäviä!!

Alkuperäinen kirjoittaja hide:
mä luulen, että siellä on hide nappula, että kyseisen hlön kirjoitukset ei näy jos et halua ilman poistamista.

No sitten käytän sitä toimintoa, niin ei tule kelleen paha mieli. :)

kiitti sulle......... pelastit ainakin mun illan jos oon sun face book kaveri???????? miten toi hide toimii??? + miks oot poistamassa sitä= mitä sulla sitä vastaan?? = sopikaa välinne ja rakastukaa uudelleen :heart:

välillä voi poistaa ihan vaan siski ettei juurikaan juttele sen toisen kanssa, on vaan joku tuttu jostain... mä olen surutta poistanut kaikki turhat kun tulee vaan turhaan just kaikkee ilmoitusta etusivulle... ja lisäks kun olen alkanut kirjoitteleen enempi henk.koht juttuja sinen niin en halaue t satunnaiset tutut niit näkee..

Ohita ne pelijutut, niin eivät näy sulle enää.

Pistäkää mieluummin asetukset niin, että ne tyypit ei näe teidän juttuja ettekä te niiden. Aika ilkeetä alkaa poistamaan..Mua ainakin vähän hävettäisi törmätä myöhemmin ihmiseen, jos oisin siis jonkun ihan kivan ihmisen mennyt poistamaan.

Yhteistyössä