D
Delete
Vieras
Jos mä poistan jonkun kaverin Facebookista, niin meneekö sille tieto, että olen hänet poistanut vai huomaako vaan, jos selaa kaverilistaansa, että olen kadonnut sieltä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Aika jännä vaan että silti kyseinen ihminen näkyy esim.muuten mun listassa,multa nimittäin hävis listalta nimi mutta kaikki sen kirjoitukset kyllä näkyy.Eli mut on ilmeisesti poistettu.
Alkuperäinen kirjoittaja hide:mä luulen, että siellä on hide nappula, että kyseisen hlön kirjoitukset ei näy jos et halua ilman poistamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Vetoan sinuuuun sun kaveris puolesta ny!!! älä poista!!! = tuntuu tosi pahalta........... itteltä menee ainaki aina ilta pilalle ja mietin mikä ittessä vikana???? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Vetoan sinuuuun sun kaveris puolesta ny!!! älä poista!!! = tuntuu tosi pahalta........... itteltä menee ainaki aina ilta pilalle ja mietin mikä ittessä vikana???? :'(
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Ei mennyt skset ristiin, mutta on tää syy vähän hassu, miksi haluan poistaa pari henkilöä...Ne pelaa koko ajan ja etusivu on vaan täynnä Mafia yms. pelijuttuja ja mua ei kiinnosta yhtään lukea niitä. Muutenkin ovat niin monen vuoden takaisia naamatuttuja, että ei haittaisi, vaikka mulle ei aina tulisikaan tietoa, että minkä pinkin possun ovat farmillensa ostaneet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja hide:mä luulen, että siellä on hide nappula, että kyseisen hlön kirjoitukset ei näy jos et halua ilman poistamista.
No sitten käytän sitä toimintoa, niin ei tule kelleen paha mieli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Ei mennyt skset ristiin, mutta on tää syy vähän hassu, miksi haluan poistaa pari henkilöä...Ne pelaa koko ajan ja etusivu on vaan täynnä Mafia yms. pelijuttuja ja mua ei kiinnosta yhtään lukea niitä. Muutenkin ovat niin monen vuoden takaisia naamatuttuja, että ei haittaisi, vaikka mulle ei aina tulisikaan tietoa, että minkä pinkin possun ovat farmillensa ostaneet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pelastus:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Ei mennyt skset ristiin, mutta on tää syy vähän hassu, miksi haluan poistaa pari henkilöä...Ne pelaa koko ajan ja etusivu on vaan täynnä Mafia yms. pelijuttuja ja mua ei kiinnosta yhtään lukea niitä. Muutenkin ovat niin monen vuoden takaisia naamatuttuja, että ei haittaisi, vaikka mulle ei aina tulisikaan tietoa, että minkä pinkin possun ovat farmillensa ostaneet
![]()
Laitat hiiten sen mafian ja vast viereen niin ilemstyy teksti että PIILOTA, klikkaamalla voit piilottaa just sen idiootin mafia pelin ja farmvillen,
näin mäkin oon tehny jonku kaverin kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja hide:mä luulen, että siellä on hide nappula, että kyseisen hlön kirjoitukset ei näy jos et halua ilman poistamista.
No sitten käytän sitä toimintoa, niin ei tule kelleen paha mieli.![]()
kiitti sulle......... pelastit ainakin mun illan jos oon sun face book kaveri???????? miten toi hide toimii??? + miks oot poistamassa sitä= mitä sulla sitä vastaan?? = sopikaa välinne ja rakastukaa uudelleen :heart:
![]()