Jos siis itse on hyvässä työssä ja talous muuten tasapainossa. Reikä on tietty aina reikä mutta miksei saisi etsiä jotakukin samankaltaista seuraa jos haluaa vakavan parisuhteen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos siis itse on hyvässä työssä ja talous muuten tasapainossa. Reikä on tietty aina reikä mutta miksei saisi etsiä jotakukin samankaltaista seuraa jos haluaa vakavan parisuhteen?
Daamisi pikkusisko on itse köyhä opiskelija. Miksi kenenkään rikkaan pitäisi hänet elätiksi ottaa?
Saa 1/2 tuntia.Ei rahalla rakkautta saa.
ja siinäki on jo puolet turhaanSaa 1/2 tuntia.
Siis nimettelerkö sä oikeasti naisia rei'iksi???
Ap:n suhteessa on jo ollut vaihe missä se vaimo oli joitakin kuukausia ilman työtä. Minä luulen että hän tarkoittaa asetelmaa missä toisen tulot riittää lähinnä pakollisiin laskuihin ja perheen elintaso on käytännössä toisen varassa. Oma lukunsa on sitten yleensä miehet jotka ottaa vaimon kehitysmaasta eikä tällä sitten yksinkertaisesti ole mahdollisuutta hyvään työpaikkaan vaikka tekisi mitä.Ja kun sattuu taloustilanne jostain syystä vaikkapa yt:iden tai sairastumisen seurauksena kaatumaan niin se "samanhenkinen" ottaa ja lähtee. Siinä voi sit köyhänä ja sairaana miettiä että mitä rakkaus on.
Koska minä käsken niin.Jos siis itse on hyvässä työssä ja talous muuten tasapainossa. Reikä on tietty aina reikä mutta miksei saisi etsiä jotakukin samankaltaista seuraa jos haluaa vakavan parisuhteen?
Joku taitaa olla kateellinen kun toisilla menee hyvin.Tämä tarinankertoja kertoi myös mukamas menneensä naimisiin viime jouluna ja monista joulunajan käänteistä ja sitten onkin samaan aikaan ehtinyt kirjoitella tällaisia,, vieläpä jouluaattona
Jälleen yksi vahvistus sille, että kyseinen henkilö on yksin elävä sekopää.
Joku taitaa olla kateellinen kun toisilla menee hyvin.
Akat osaa katsoa tommoset asiat.joo-o, olis ollu viisautta kattoo että minkä verran akalle on tulossa mettää sun perintöö ennenku tönää kihlasormusta nimettömään
nimim. rakastunu ei ymmärrä tuumia käytännön asioita