Miksi pitäisi olla seksikäs?

  • Viestiketjun aloittaja "KääKKä"
  • Ensimmäinen viesti
"KääKKä"
Joskus katselen noita "vaatetusstailaus"ohjelmia ja mua on ruvennut kummeksuttamaan, että miksi ihmisen pitäisi näyttää seksikkältä?

Siis eikö riitä että ihminen itse viihtyy vaatteissaan? Miksi pitäisi olla seksikäs ja ketä varten?

Mä haluan olla vain mukiinmenevän näköinen ilman sen kummempia tarkoitusperiä.
 
sanojen inflaatio
Musta tuntuu, että seksikäs on nykyään pelkkä muotisana, joka on merkitykseltään täysin tyhjä. Joka paikassa hoetaan seksikästä, vaikka sen tilalle sopisi usein paremmin esim. kaunis tai tyylikäs.
 
Kaikkien tulee näyttää seksikkäiltä siitä syystä, että he ostaisivat mahdollisimman paljon kauneudenhoitotuotteita ja uusia vaatteita/tavaroita. Samasta syystä stailattu koti on nykyään itsestäänselvästi ihmisyyden mittari, ja ruuan roskiin heittäminen suorastaan hyve.
 
"KääKKä"
Musta tuntuu, että seksikäs on nykyään pelkkä muotisana, joka on merkitykseltään täysin tyhjä. Joka paikassa hoetaan seksikästä, vaikka sen tilalle sopisi usein paremmin esim. kaunis tai tyylikäs.
Mä olen tullut aika lailla samaan tulokseen ja siksi mua kummastuttaa tuon seksikäs sanan "kevyt" käyttö. Mun mielestäni seksikäs on jotain muuta kuin tyylikäs/hienostunut.
 
"Miesvaan"
No voi vitalis. Seksikkyys on sitä, että nainen saa miehen haluamaan paritella kanssaan. EI toisin päin, koska mies pelaa erilaisilla jutuilla. Näin se menee. Mutta toki tästäkin yksinkertaisesta asiasta yritetään vääntää vaikka mitä.

Eli kun nainen on seksikäs, moni mies haluaa sitä ja sitten nainen saa valita kenelle avaa luukut.
 
"point"
[QUOTE="Miesvaan";26813224]No voi vitalis. Seksikkyys on sitä, että nainen saa miehen haluamaan paritella kanssaan. EI toisin päin, koska mies pelaa erilaisilla jutuilla. Näin se menee. Mutta toki tästäkin yksinkertaisesta asiasta yritetään vääntää vaikka mitä.

Eli kun nainen on seksikäs, moni mies haluaa sitä ja sitten nainen saa valita kenelle avaa luukut.[/QUOTE]

Mutta jos ei halua tulla halutuksi paritteluun. Haluaa vaan näyttää mukavalta. Tuo on just noita elämän ärsyttävimpiä juttuja. Halusit tai et niin tulee aina katselluksi jonkun toisen seksuaalisten silmälasien läpi.
 
Beep
[QUOTE="KääKKä";26813056]Joskus katselen noita "vaatetusstailaus"ohjelmia ja mua on ruvennut kummeksuttamaan, että miksi ihmisen pitäisi näyttää seksikkältä?

Siis eikö riitä että ihminen itse viihtyy vaatteissaan? Miksi pitäisi olla seksikäs ja ketä varten?

Mä haluan olla vain mukiinmenevän näköinen ilman sen kummempia tarkoitusperiä.[/QUOTE]

No se on ohjelma. Ei koko maailma.

Media = ei yhtä kuin kaikki universumi


Älä usko, älä lue, älä katso, älä pohdi vaan ole ja nauti! Itsestäsi, ihanuudestasi, terveydestäsi(?), liikkuvuudestasi, kyvystä nauttia, tuntea.... kaikki ihmiset on jollain lailla kauniita. Seksikkyys on mielentila.
 
Beep
[QUOTE="point";26813241]Mutta jos ei halua tulla halutuksi paritteluun. Haluaa vaan näyttää mukavalta. Tuo on just noita elämän ärsyttävimpiä juttuja. Halusit tai et niin tulee aina katselluksi jonkun toisen seksuaalisten silmälasien läpi.[/QUOTE]


Kaapua päälle vaan tai vaihtoehtoisesti nakkaa vitut joidenki tuntemattomien stalkkauksille? :vampire:
 
"KääKKä"
No se on ohjelma. Ei koko maailma.

Media = ei yhtä kuin kaikki universumi


Älä usko, älä lue, älä katso, älä pohdi vaan ole ja nauti! Itsestäsi, ihanuudestasi, terveydestäsi(?), liikkuvuudestasi, kyvystä nauttia, tuntea.... kaikki ihmiset on jollain lailla kauniita. Seksikkyys on mielentila.
No tottakai se on vain ohjelma. Mutta sikäli kuin muistan ei ennen korostettu seksikkyyttä.

Ja en ota tuosta paineita, mutta joskus vaan pistää kummastuttamaan tämä nyky meno.
 
Beep
[QUOTE="KääKKä";26813328]No tottakai se on vain ohjelma. Mutta sikäli kuin muistan ei ennen korostettu seksikkyyttä.

Ja en ota tuosta paineita, mutta joskus vaan pistää kummastuttamaan tämä nyky meno.[/QUOTE]


Tää on mustakin ihan perseestä tää nykymeno.

Se oli hienoa aikaa kun Madonna hätkähdytti. Nyt kaikki pukeutuu stringeihin ja strap-on-dildoihin esiintymislavoilla, se on ihan arkipäivää. BLÄÄH.

T: Kääkkä-vanhus
 
Mark_iv
[QUOTE="vieras";26813338]Nykyaika on perseestä.[/QUOTE]

Ja niin se on aina ollut. Nykyaika on aina ollut perseestä. Ja tulee aina olemaan. Mutta huoli pois, tätä meidänkin aikaa muistellaan vielä kaihoisasti kulta-aikana.
 
"vieras"
Ei seksikkyys ole mikään pukeutumisjuttu.
Se on sisältäpäin kumpuavaa. Usein kuulen olevani seksikäs, ilman että korostaisin sitä tai haluaisin tuoda itseäni julki, se on välillä jopa rasite, ei positiivinen asia.
 
vierasko
Ei sitä kokoajan tarvitse olla, mutta se on itselleen ja toisellekkin piristävää :) Mutta siis ylinpäätänsä hyvä pitää itsestään huolta, oli sitten parisuhteessa tai ei. Tai jos ei jaksa pitää huolta ja välillä vähän virkistää ja kokeilla uutta niin sitte kannata päätä vaivata jos toista ei oikee enään kiinnosta.

Kyllähän sitä aina sanotaan että luonne merkkaan enemmän.. ;) Esim. itseäni ärsyttää koska (en yritä hihkua seksiä, mutta silti pukeudun seksikkäästi, mutta en kuitenkaan mihinkään tyrkky tyyliin) panostan itseeni, jos en jaksa meikata tai tukkaakaan laittaa erikoisemmin niin sitten ees vaatteet. Mie sse on joka päivä innoissaan mutta kun se ei itse sitä ymmärrä tehdä niin minä taas en jaksa hänestä useinkaan enään silleen kiinnostua. :/

Voihan se sitten olla että oon kiero ihminen.
 
hei haloo...?
Tv ohjelmat ne nyt on tollaisia. Vai luuletko että jos ne naiset puetaan miesten t-paitaan ja jotkut shortsit ja lenkkarit jalkaan ja tukka vielä ponnarille että kukaan niitä ohjelmia katsoisi? Yleensähän on tarkoitus tehdä heistä nuorempia. Sääli vaan nuorten kannalta. Vähän sama kun tää liikalaihuus jota ihannoidaan. Mediassa ihannoidaan seksikkyyttä ja tottakai halutaan näyttää hyvältä ja aletaan pukeutua silleen. Sama kun hoetaan että pitää olla langanlaiha ja ihmiset omaksuu sen ihanne asiaksi ulkonäkö asioissa..

So simple!
 
Minni harmaana
[QUOTE="KääKKä";26813056]Joskus katselen noita "vaatetusstailaus"ohjelmia ja mua on ruvennut kummeksuttamaan, että miksi ihmisen pitäisi näyttää seksikkältä?

Siis eikö riitä että ihminen itse viihtyy vaatteissaan? Miksi pitäisi olla seksikäs ja ketä varten?

Mä haluan olla vain mukiinmenevän näköinen ilman sen kummempia tarkoitusperiä.[/QUOTE]
Sama tuli mieleen. Kun yhdessä brittiohjelmassa tentiin muodonmuutos tarhaopelle ja lapsilta kysyttiin mielipiteitä muutoksesta niin siinäkin pikkuinen tyttö sanoi ensimmäisenä, että ope on nyt seksikäs :O
 

Yhteistyössä