Miksi pimppa haisee kalalle seksin jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja sillip*llu
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Se on semmonen bakteerien epätasapaino siellä mikä hajua aiheuttaa. Semmosta hajua ei kuulu olla, edes seksin jälkeen. Joskus siihen määrätään lääkkeet, mut jos se haju on vain välillä, kannattaa siihen kokeilla jotain alapäähän laitettavaa maitohappobakteerivalmistetta. Tosi moni luulee että kuuluukin haista kalalle.
 
Peyote
Mutta kun haju on vain sinä päivänä,kun seksiä on harrastanut tauon jälkeen? Pitäisikö olla jotain muitakin oireita? Muutoin pimpsassa on melko mieto tuoksunsa..
Siemenneste vaikuttaa ph arvoon ja silloin ne pahanhajuiset bakteerit voi paremmin kun ph laskee.

Ei se niin iso juttu ole ostaa maitohappobakteeria pimppaan. En mä ainakaan tykkäis että olis hajua aina seksin jälkeen.
 
dddd
Sinulla on bakteerivaginoosi eli epäspesifi tulehdus. Sperma erityisesti aktivoi siinä kalan hajun. Lääkäriltä saat vaivaan lääkkeet. Terve pimppi ei haise kalalle. Tuohon vaivaan ei sitten auta apteekin käsikauppalääkkeet.
 
viera.s
joidenkin miesten sperma on niin emäksistä että pimpsan ph nousee hetkellisesti josta haju johtuu. noita kapseleita voi tosiaan käyttää jos ei jaksa odottaa että se haju katoaa
Jee, tämähän selittää joskus ihmettelemäni asian. Siis entisin pitkäaikaisen poikaystävän ja avomiehen kanssa oli juuri aloituksen ilmiö. En minä tiedä olisinko kalan hajuksi sitä hajua luonnehtinut, mutta seksi aiheutti kuitenkin hyvin voimakkaan ominaishajun alapäähän. Tai ei se niin paha ollut, jos kävi heti kunnolla pesulla, mutta jos vaan alkoi nukkua seksin jälkeen, aamulla haju oli todella vahva ja tuntui leijailevan koko huoneessa, jos haarojaan yhtään levitteli. Haju lähti pesemällä pääosin pois, korkeintaan pieni tuoksahdus jäi joksikin aikaa.

Oltiin yhdessä kahdeksan vuotta, eikä minulla ollut mitään (muita) tulehdukseen viittaavia oireita, kävin sinä aikana monta kertaa gynekologillakin rutiinitarkastuksissa, kaikki ok. En minä tuota hajua mitenkään huolestuttavana pitänytkään, ajattelin sen kuuluvan asiaan.

Aika pian tuosta entisestä erottuani tapasin nykyisen mieheni ja jossain vaiheessa hoksasin, että sitä hajua ei enää seksistä tule. Ei vaikka seksin jälkeen vaan kääntäisin kylkeä ja peseytyisin vasta aamulla. Siis miehen vaihdos korjasi "ongelman". Tuo spermojen erilaisuushan sen selittäisi.

Onko jollain tietoa, vaikuttaako tai kertooko sperman laadusta jotain tämä ph-ero?
 
"vvvv"
Jee, tämähän selittää joskus ihmettelemäni asian. Siis entisin pitkäaikaisen poikaystävän ja avomiehen kanssa oli juuri aloituksen ilmiö. En minä tiedä olisinko kalan hajuksi sitä hajua luonnehtinut, mutta seksi aiheutti kuitenkin hyvin voimakkaan ominaishajun alapäähän. Tai ei se niin paha ollut, jos kävi heti kunnolla pesulla, mutta jos vaan alkoi nukkua seksin jälkeen, aamulla haju oli todella vahva ja tuntui leijailevan koko huoneessa, jos haarojaan yhtään levitteli. Haju lähti pesemällä pääosin pois, korkeintaan pieni tuoksahdus jäi joksikin aikaa.

Oltiin yhdessä kahdeksan vuotta, eikä minulla ollut mitään (muita) tulehdukseen viittaavia oireita, kävin sinä aikana monta kertaa gynekologillakin rutiinitarkastuksissa, kaikki ok. En minä tuota hajua mitenkään huolestuttavana pitänytkään, ajattelin sen kuuluvan asiaan.

Aika pian tuosta entisestä erottuani tapasin nykyisen mieheni ja jossain vaiheessa hoksasin, että sitä hajua ei enää seksistä tule. Ei vaikka seksin jälkeen vaan kääntäisin kylkeä ja peseytyisin vasta aamulla. Siis miehen vaihdos korjasi "ongelman". Tuo spermojen erilaisuushan sen selittäisi.

Onko jollain tietoa, vaikuttaako tai kertooko sperman laadusta jotain tämä ph-ero?
Mulla nykyään tuo tilanne mitä kirjottajalla exän kanssa. Ollaan oltu miehen kanssa 18 v yhdessä eikä ongelmaa ole aina ollut.
Mietin että vaikuttaako miehen ruokavalio tuohon sperman happamuuteen? Toisaalta mies syö säännöllisemmin ja monipuolisemmin mitä nuorempana. Tupakan polton lopettanut jne.
Pitää kokeilla auttaisko nuo maitohappobakteerit mitään..
 
ei taas
Miksi tiesin että tuo Peyote löytyy taas pilluntuoksuja käsittelevästä ketjusta jeesustelemasta.
Vuodesta toiseen samaa jankutusta että vain sairas pimppa haisee kalalle, ei terve pillu voi haista millekään. Onkohan sillä oikeaa pillua itsellä ollenkaan.
 
"piip"
Se on semmonen bakteerien epätasapaino siellä mikä hajua aiheuttaa. Semmosta hajua ei kuulu olla, edes seksin jälkeen. Joskus siihen määrätään lääkkeet, mut jos se haju on vain välillä, kannattaa siihen kokeilla jotain alapäähän laitettavaa maitohappobakteerivalmistetta. Tosi moni luulee että kuuluukin haista kalalle.

Kuule se on ihan maailmanlaajusesti tiedossa että pimpsa (ihan terve) voi haista kalalle, varsinkin likasena.
Jos haisee mädäntyneelle, sillon voi olla joku vikana.
Sä oot nyt sekottanut tuon mädän hajun kalan hajuun selvästi.
 
vierailija
no sitä pimsaansa kannattaa pestä ihan päivittäin ja vaihtaa alushousujaan,seksin jälkeen tuoksu on ihan normaalia...pesulla sekin lähtee....mutta se on totta että sperman hajuun ja makuun vaikuttaa se mitä mies syö...:LOL::ROFLMAO::sick:
 
vierailija
Se johtuu siitä, että kesällä järvessä tai meressä uidessasi sinne sisälle on mennyt pieniä kaloja ja sitten kun mies pippelillään pumppaa, niin ne kalat tulee sieltä esiin ja rupeavat haisemaan.

ystävällisin terveisin
seksologian tohtori P. Impero
 

Yhteistyössä