meillä on ostettu jotain tiettyjä uutena ja sitten kaikki kierrätettävä tai tavarat joista ite oon pitänyt niin on säilytetty.
Sänky kiertää kaikki kolme pipanaa.
Turvakaukalo meni ensimmäisen jälkeen ystävälle ja kakkoselle ostin sitten uuden hianomman ja kivamman :> + kevyemmän..
sitterin ostin esikoiselle, se hajosi. kakkoselle sain kaverilta, nyt se on taas sillä kaverilla ja saman otan sitten käyttöön kolmoselle

kun niiden vauva ei sitä sit enää tarvi.
syöttötuoli on kans kiertäny kaikki kolme sitten aikanaan, jossei nyt satu hajoamaan tossa..
ammeet oon ostanu uudet kun ikäeroa on nii vähän et kaikki haluaa vielä olla ammeessa.
leluja saavat uutena aina lahjoiksi, aika paljon myös vaatteita koska ovat syntyneet niin eri vuodenaikoihin, ettei vaatteiden kierrätys ole toiminut siltäosin..
mut kaiken minkä voin kierrätää ni olen kierrättänyt..
kaikki kuitenkin saavat ekana talvena oman taljan. syntyessään saavat uudet vaatteet (kirppikseltä ja kaupoista) siis ne ihan pienet on sitten uusia aina kyseiselle vauvalle.
tutit ja tuttipullot uusina, ainakin tuttipäät pulloihin..
hmm. kyllä meillä ainakin kierrätetään kaikkiea mahdollista, kenkiäkin! jos ovat pysyneet hyvinä.
ja kirppikseltäkin ostetaan kenkiä. ensikengät uutena kuitenkin..
en usko että lapset siitä kärsii jos saavat toisen vanhaa, se on niille kuitenkin uutta!