Miksi penis pitäisi olla pitkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaurapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaurapallo

Vieras
Miehelläni on vähän yli 15cm pitkä ja kun olen päällä ja mies sattuu välillä samalla työntämään sen "pohjaan" asti odottamatta niin kyllä se sattuu. En vain ymmärrä niitä naisia, jotka ihannoivat jotain 22cm kullia..

Pilluja ja peniksiä on erikokoisia, joskus ne sopii yhteen ja joskus ei. Miehelläni on parikytäsenttinen (mitattu on kun sopivan kortsun metsästys oli ihan oma juttunsa) ja ihan pohjaan se kyllä menee ja tuntuu hyvältä, joskus nelinkontin tuntuu vähän ikävältä korkeintaan. Ratsastus yms. on vain parempaa ison kanssa. Paksuus on se juttu josta en niin kamalasti tykkää kun on ohuet limakalvot ja vaihdevuosiivaivoja, niin saan hiertymiä kovin helposti jos on hirveän paksu ja nautintoon se ei tunnu vaikuttavan mitenkään. Pitkä on taasen ainoa jonka kanssa saan yhdynnässäkin.

Ei se pitkä saa ollakaan, mutta paksuudesta ei ole haittaa. Liian pitkä vain sattuu.

Miehet ne tuntuvat tkuvittelevan, että naiset tykkäävät pitkistä, koska on kehitelty kaikenmaailman peniksen pidennyslaitteita. Ihan hakoteillä ovat, kun pitäisi kehitellä ennemmin paksunnosvempaimia.

Miehelläni on vähän yli 15cm pitkä ja kun olen päällä ja mies sattuu välillä samalla työntämään sen "pohjaan" asti odottamatta niin kyllä se sattuu. En vain ymmärrä niitä naisia, jotka ihannoivat jotain 22cm kullia..

Sattumoisin palstamammat eivät vaadi mitään tosi isoa vaan heidän miehillään on 15-19cm pitkä normaali penis. :D joka on jo reippaasti tilastojen yläpäässä kun tilastoitu keskimitta on 13,5cm.

Ja 22cm:sta on vain erittäin harvoilla, ehkä mustilla yöntimoilla.

Pitkä ja kapea muotoilu sopii omani kanssa hyvin yhteen. Eikös se ole tärkeintä, että ovat hyvät yhdessä? Ah.

Liian pitkä ja paksu oli painajainen. Ja en todellakaan kaipaa myöskään eksän lyhyttä ja paksua naperoa.

[QUOTE="Jope";29392859]Sattumoisin palstamammat eivät vaadi mitään tosi isoa vaan heidän miehillään on 15-19cm pitkä normaali penis. :D joka on jo reippaasti tilastojen yläpäässä kun tilastoitu keskimitta on 13,5cm.

Ja 22cm:sta on vain erittäin harvoilla, ehkä mustilla yöntimoilla.[/QUOTE]

pieni toi 13,5cm mulla on viivotin kädessä. ja täytyy myöntää ettei noin pientä ole vastaan tullut, miehiä ollut joku kymmenkunta.

Olen 50+ ja tarttee sillä vehkeellä vain olla ainakin normikoko.Kerran eräs tanssittaja ihana, mutta muna vain pikkusormeni mittain en. Oli muuten hyvä, mutta asentoa ei voinut vaihtaa tai se karkasi.

Yhteistyössä