L
luna85
Vieras
jos mä pelkään jotain asiaa oikein paljon, niin muhun suhtaudutaan kuin rikolliseen ja aletaan haukkumaan? ei se auta yhtään!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Mä arvelin että tässä haetaan sitä jos joku pelkää jotakin asiaa, niin suhtautuu siihen myös vihamiselisesti. Esim kun pelätään erilaisia ihmisiä tai niiden tuomaa muutosta, otetaan jo valmiiksi kielteinen asenne ja vihamielisyys päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pelkäätkö sä ilmaista itseäs niin selkeästi, että joku tajuais mistä on kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja luna85:en kerro mitä pelkään kun se on yksityisasia..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pelkäätkö sä ilmaista itseäs niin selkeästi, että joku tajuais mistä on kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja niin:se menee lasten kohdallakin, olen vierestä nähnyt, miten paljon isä voi pienelle lapselle huvipuistossa suuttua kun lapsi ei uskalla johonkin laitteeseen mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja luna85:niin miksei se pelko saa ihmises aikaan mitään empatiaa? mä en mitenkää tajua sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, pelkään ihmisiä... lopetin opiskelut kerran kesken koska ahdisti niin paljon, koulussa ei ollut kavereita kun en osannut tutustua ihmisiin. Mieheni ja vanhempani olivat vihaisia eivätkä ymmärtäneet yhtään, vaikka olisin kaivannut tukea.