Miksi Pekka ei kelpaa naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avaahan hieman lisää. Mulla ei oo tapana availla noita.

Mutta yleisesti voin sanoa että mun pitäisi nähdä, kuulla ja haistaa ennenkuin osaisin vastata.

Avaahan hieman lisää. Mulla ei oo tapana availla noita.

Mutta yleisesti voin sanoa että mun pitäisi nähdä, kuulla ja haistaa ennenkuin osaisin vastata.
Pekka ei ole koskaan seurustellut naisen kanssa.Ei ole pussannut eikä harrastanut seksiä.Halannut pari kertaa.Pekka kertoo että naiset ei vilkaise kun selviää eträ Pekka einole koskaan seurustellut.Pekka on 30v.

Ei Pekka mikään erikois tapaus ole, mulla on samat vaikeudet.
Olen ostanut monet uudet puserot, käynyt useat maat ja kaupungit etsimässä tyttöystävää, mutta eipä vain natsaa.
Juuri muuan päivä yritin Boobabea, mutta ei, ei niin mitään.

Kai täytyy kuolla ilman, että koskaan kokee naisen rakkautta.

Ehkä Pekan siis kannattaisi jättää kertomatta toi seurustelemattomuus.
Todellakin.
Heti herää epäilyksiä, jos kolmekymppinen ei ole ikinä seurustellut.
Ja vaikuttaa siltä, että ei pekka kauheasti ole yrittänytkään. Parikymmentä viestiä deittipalvelussa ja muutama keskustelunavaus festareilla on aika hemmetin vähän reilun kymmenen vuoden aikajaksolla.

Todellakin.
Heti herää epäilyksiä, jos kolmekymppinen ei ole ikinä seurustellut.
Ja vaikuttaa siltä, että ei pekka kauheasti ole yrittänytkään. Parikymmentä viestiä deittipalvelussa ja muutama keskustelunavaus festareilla on aika hemmetin vähän reilun kymmenen vuoden aikajaksolla.
Totta.

Toisaalta monella tahtomattaan yksinäisellä asia johtuu ihan siitä, että itse kiinnostuu Mirkusta jota Pekan kiinnostus ei kiinnosta vähääkään ja siinä sivussa jää kokonaan huomaamatta Minna joka voisi olla vastavuoroisesti kiinnostunut. Mutta ei ole kun huomaa, että Pekka kuolaa Mirkun perään.
Ja tässä tapauksessa siitä, että on niin epätoivoinen että "kuka tahansa" etäisesti naista muistuttava kelpaa. Harva tahtoo olla "kuka tahansa".

Parisuhteet yleensä käynnistyy siitä, että Timo tykkää Tiinasta ja tunne on molemminpuolinen jolloin ovat toisilleen Timo ja Tiina eivätkä "kuka tahansa" jolla nyt vaan sattuu olemaan vastakkaisen sukupuolen varustus.
"Kenen tahansa" etsiminen on epätoivoista puuhaa.
Kannattaa mielummin tietää, että naapurikylällä on Tuula ja lähteä riiaamaan.

Pekan kannattaisi hakeutua hengellisiin piireihin. Esimerkiksi lähimpään helluntaiseurakuntaan
Neitsyys on hieno juttu.
Toivon Pekalle tsemppiä ja uskon että avioituu vielä ❤️

Miehet on outoja, jos ei oo ollut naisystävää niin se on kyllä maailmanloppu.

Sit kun miehellä on vaimo , niin se jätetään koska vaimo nalkuttaa tms. Ja on niin kauheet.

Tästä pääsemme lopputulokseen että mies ei ole koskaan tyytyväinen ja kaikki pitää saada kuin lahjana, mitään ei olla valmiita tekee.

Peiliinhän mies ei voi katsoa?

Jos ei oo valmis näkee mitään vaivaa parisuhteen eteen, ei edes sitä että pesis omat pyykkinsä , nii. Turha olettaa saavansa naista tai onnellista suhdetta.

Terv.kauhee nalkuttava vittumainen narsisti (kun tulevalta ex aviomieheltä kysytään).

Oikeasti mies oli laiska itsekäs välinpitämätön paska ja mun käytös seurausta siitä.

Pekka on työtön, joten se laskee hänen arvoaan naisten silmissä. En ainakaan itse alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka on työtön. Työttömäksi voi jäädä kun firma menee konkurssiin tms, mutta kun vasta tutustutaan niin silloin miehellä pitää olla työ.

Yhteistyössä