V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole tapana availla iltalehden uutisia?!
Jep.
Eikä tuota nyt mun mielestä oikein uutiseksi kutsua edes voi.
Pekka ei ole koskaan seurustellut naisen kanssa.Ei ole pussannut eikä harrastanut seksiä.Halannut pari kertaa.Pekka kertoo että naiset ei vilkaise kun selviää eträ Pekka einole koskaan seurustellut.Pekka on 30v.Avaahan hieman lisää. Mulla ei oo tapana availla noita.
Mutta yleisesti voin sanoa että mun pitäisi nähdä, kuulla ja haistaa ennenkuin osaisin vastata.
Pekka ei ole koskaan seurustellut naisen kanssa.Ei ole pussannut eikä harrastanut seksiä.Halannut pari kertaa.Pekka kertoo että naiset ei vilkaise kun selviää eträ Pekka einole koskaan seurustellut.Pekka on 30v.
Tiedät mikä on uutinen klikkaamatta sitä? Luottaen ap:n introon. Vahva usko sulla.
Ööö... Mä mielestäni pyysin lisätietoja.
Klikkaamatta iltiksen linkkiä. No pidättele hengitystä kun joku sitä varmaan iltiksen sivuilta sulle jakaa. Älä hengitä vielä.
Tuskin se salassa pysyisi kun ystävätkin tietää.Vahingossa joku möläyttäisi.Ehkä Pekan siis kannattaisi jättää kertomatta toi seurustelemattomuus.
No ei hätää. Kyll mä pärjään sen ongelman kanssa että Pekka-paralla ei oo tyttöystävää.
Todellakin.Ehkä Pekan siis kannattaisi jättää kertomatta toi seurustelemattomuus.
Joo, mutta ei ainakaan ihan ekoilla metreillä kannata mainostaa, vaan ensin tutustua ja kertoa muita juttuja.Tuskin se salassa pysyisi kun ystävätkin tietää.Vahingossa joku möläyttäisi.
Totta.Todellakin.
Heti herää epäilyksiä, jos kolmekymppinen ei ole ikinä seurustellut.
Ja vaikuttaa siltä, että ei pekka kauheasti ole yrittänytkään. Parikymmentä viestiä deittipalvelussa ja muutama keskustelunavaus festareilla on aika hemmetin vähän reilun kymmenen vuoden aikajaksolla.
No ei hätää. Kyll mä pärjään sen ongelman kanssa että Pekka-paralla ei oo tyttöystävää.