Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai siksikö sinä kannatat persuja?Kun tämä ”kulttuuri kehittyy” niin peräkammarin poikia ei enää olekaan. Jokainen saa uskollisen, tottelevaisen ja julkisestikin hyvin käyttäytyvän vaimon.
Ai siksikö sinä kannatat persuja?
Kun tämä ”kulttuuri kehittyy” niin peräkammarin poikia ei enää olekaan. Jokainen saa uskollisen, tottelevaisen ja julkisestikin hyvin käyttäytyvän vaimon.
Kun tämä ”kulttuuri kehittyy” niin peräkammarin poikia ei enää olekaan. Jokainen saa uskollisen, tottelevaisen ja julkisestikin hyvin käyttäytyvän vaimon.
Miten tämä käytännössä toteutuu, vaikkapa omalta osaltasi?
Nautin pakkoavioliitosta. En mä muuten nuorta naista saisi, tai naista ylipäänsäkään. Mä nautin kun joku pakotetaan mulle vaimoksi, annetaan niin sanotusti avaimet käteen ja pyydetään nauttimaan hänestä parhaalla katsomallani tavalla. Siinä saan minäkin ekaa kertaa ja just miten itse haluan![]()
Kalifaatti...Ruotsissa on jo nyt järkättyjä avioliittoja ja liittoja missä useampi nuori nainen annetaan vanhemmalle miehelle. Ja kulttuuri on muuten ”hyvä” nimenomaan vanhalle miehelle. Ei niitä preteen-tyttösiä kaksikymppisille miehille naiteta. Ne saa joku kuus’kymppinen setämies.