miksi parkkihallissa pitää vetää toiseen autoon kii

  • Viestiketjun aloittaja siitäs sai
  • Ensimmäinen viesti
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
painuko se viereine auto ihan kasaan että mahduit laittaa kakaras autoon? runttasit siis omalla ovellas sitä viereistä autoa kauemmas että ovi mahtuikin aukeamaan levälleen?
hän on vauva ei kakara tiedoksi vain!Ja kyllä sain vauvan autoon helppoa se ei ollut.Varsinkin kun toinen jalka on siteessä
pointti olikin siinä että auttoko se toisen auton runttaaminen? saiko sillä lisätilaa?
Sai muutaman sentin
noni muutama sentti onkin jo mahtava saavutus!
kokeile samaa liikenteessä jos on liian pienet turvavälit. runttaa perään kiinni. saat enemmän kuin muutaman sentin.
No jos se on parista sentistä kiinni, että saa kaukalon mahtumaan sisään niin sittenhän se riittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
tässä esimerkki miksi otan viereisten autojen rekkarit aina ylös. varsinkin jos näkee että autossa kenties matkustaa lapsia. ja osaan parkata keskelle ruutua. ja osaan myös pienessä tilassa avata auton oven ja nousta autoon.
Pakko kysyä, että jos kummallakin puolella autoa on lähelle parkkeeratut autot ja sulla on sylissäsi vauva, niin mitä teet? Heität ovenraosta vauvan penkille ja ryömit perässä?
just näin. todennäköisyydet tohon että sulla on kaks avutonta akkakuskia parkannu molemmin puolin autoa on pienet.
Sepä se kun tätä samaa harrastaa moni muukin kuin akat. Varsinkin tätä tuntuvat tekevän lapsettomat nuoret miehet, jotka eivät tajua, että lapsiperheessä se auton ovi pitää todellakin saada reilusti auki. Ei riitä, että sitä saa sen verran raolleen että välistä luikertelee 60-kiloinen neitokainen. Mä olen monta kertaa joutunut siihen tilanteeseen, etten ole saanut auton ovea niin paljon auki että olisin saanut vauvan / vauvan kaukalossa laitettua paikoilleen autoon. Vaikka repsikan ovi aukeaisi kunnolla, niin aikamoinen luikerteleminen on, että saa vauvan paikoilleen repsikan penkiltä käsin...
ai meinaatko että kun näkee että autossa matkustaa lapsia pitää parkata metrin päähän? ei siis keskelle omaa ruutua vaan oman ruudun ulkoreunaan sun autosta nähden? parkkaa sä seinän viereen niin kauas seinästä että saat oven auki.
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
nää on monesti ketjureaktioita. yks parkkaa vinoon, kolme muuta samalla tavalla. neljäs tahtoo parkkaa keskelle ruutua...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
nää on monesti ketjureaktioita. yks parkkaa vinoon, kolme muuta samalla tavalla. neljäs tahtoo parkkaa keskelle ruutua...
Sillon kun omani laitoin ei vieressä ollut ketään
 
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
nää on monesti ketjureaktioita. yks parkkaa vinoon, kolme muuta samalla tavalla. neljäs tahtoo parkkaa keskelle ruutua...
Niin, että kun muutkin jonossa ajoi ylinopeutta, niin munkin oli pakko? Come on!
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
nää on monesti ketjureaktioita. yks parkkaa vinoon, kolme muuta samalla tavalla. neljäs tahtoo parkkaa keskelle ruutua...
Sillon kun omani laitoin ei vieressä ollut ketään
ostaa tai pölli pari niitä oransseja pöniköitä ja nostat ne autos molemmille puolille aina kun parkkaat parkkihalliin. muualle kuin perheparkkiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
nää on monesti ketjureaktioita. yks parkkaa vinoon, kolme muuta samalla tavalla. neljäs tahtoo parkkaa keskelle ruutua...
Sillon kun omani laitoin ei vieressä ollut ketään
ostaa tai pölli pari niitä oransseja pöniköitä ja nostat ne autos molemmille puolille aina kun parkkaat parkkihalliin. muualle kuin perheparkkiin.
Täälläpäin ei ole noita perheparkkeja olleskaan.Oranssit törpöt on muute hyvä idis :D
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Eihän tässä ollut kyse siitä, että oli parkannut keskelle omaa ruutuaan, vaan nimenomaan liian lähelle viereistä autoa.
nää on monesti ketjureaktioita. yks parkkaa vinoon, kolme muuta samalla tavalla. neljäs tahtoo parkkaa keskelle ruutua...
Niin, että kun muutkin jonossa ajoi ylinopeutta, niin munkin oli pakko? Come on!
come on. se on liikennevirta. liikenteessä ajetaan liikenteen nopeuden mukaan. pointti oli se että kaikki ei ajattele samalla tavalla. että kun yksi on parkannut ei keskelle ruutua niin viereen ei mahdu keskelle ruutua jne. ja sit joku välttämättä haluu parkata keskelle ruutuaan jolloin viereiselle ei jää tilaa jne jne. get it?
 
ymmällään
oon miekin kolhinu autoa tahallaan.. kyllä sen verta vitutti että asenteella lähti naarmut..
mun auto oli parkkihallissa seinän vieressä, ja olin siis laittanut auton niin että mun oli tultava matkustajan puolelta ulos, koska vauvan kaukalo oli luonnollisesti matkustajan puoleisella takapenkillä... eli jätin siis omaan ruutuuni auton oikealle puolelle reilusti tilaa jotta saisin vauvan autoon... eikös joku tavan idiootti sitten parkkeerannu kiinni mun autoon.. eli siis oli puskenu mun ruutuun... vitutti sen verran että asenteella sitä autoa kolhin... vaikea on laittaa vauvaa autoon 30 sentin rakosesta...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Voi jessus taas. Ootko aapee huomannu että nykyään on lapsiperheille ihan omia leveämpiä parkkipaikkoja lähellä ovia? Meilläpäin ainakin on :whistle:
Tiedätkös, ainakin Koskikeskuksen (tre) parkkihallissa niihin on joku parkkeerannut aina sillä uudenkarhealla bemsullaan, tottakai auto huutaa tyhjyyttään turvaistuinten suhteen. :headwall:
Varmasti siks just parkkeeraavatkin siihen, ettei vain oma kallis bemari naarmuunnu/lommoonnu ap:n kaltaisten raivopäiden takia.
Noh, laitetaan vahinko kiertämään.... :whistle:
 
vieras
Tässäpä yks hyvä syy parkkeerata mahdollisimman kauas ulko-ovista auto. Mä kyllä jaksan kävellä pidemmän matkaa, ettei kukaan kolhi meidän autoa. Ja mä olen huomannut, et monet vähät välittää siitä, kun itse nousee autoon, että kolhiiko omat lapset toisten autoja, mut omia ei vaan saa kolhia. Ite olen opettanut pienestä pitäen ipanat siihen ettei autoon kosketa. Mies on sen verran tarkka autosta, että huutia tulee, jos on vähänkään jotain jälkiä autossa.
 
Tällasia ihmisiä suomessa riittää. Niitä jotka ei osaa parkkeerata ja niitä jotka vetää herneet nenään siitä ettei jotkut osaa parkkeerata. Suomalaiset ihmiset on nykypäivänä ihan sikam*lkkuja... :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Ja todellaki menen apukuskin ovesta mieluummin ku alan runnoa viereistä autoa. Aika big on jos ei mahdu...
Mua ei kiinnosta mennä jos toinen kuski on niin urpo
Kärsikööt!
Toivottavasti joku tekee vastaavat sulle. Tosi lapsellinen teko! Mistäs tiedät paljonko oli tilaa silloin kuin viereinen auto ajoi ruutuun tai miten sen toisella puolella oleva auto oli parkkeerattu.
 

Yhteistyössä