Miksi pampers -vaipat (koko 2) tarttuu vauvan pyllyyn kiinni märkänä?

Onko muut hoksannu, että jäis kiinni ja mistä se johtuu? Siis todellaki jämähtää niin että huudon kanssa saa märällä paperilla houkutella irti.. Ostin just 2 säästäpakkausta niitä.. :kieh:
 
Itse en pampersissa tuota huomannut, mutta käytimme niitä niin vähän aikaa esikoisella. vaihdoimme liberoon, ja hyväksi olemme havainneet. Ei ole ollut mitään ongelmia. Ja pamperssiin nähden hinta-laatu suhde parempi.
 
Osta Ainun hoitoliinoja (www.ainu.fi -> Tuotteet -> Ihonhoito ja hygienia -> Hoitoliinat) ja pane vaipan ja pepun väliin. Niitä saa ainakin Prismasta. Saathapan huonot vaipat käytettyä.

Äläkä enää ton jälkeen osta Pamperssia ;) .
 
Nyt kun rupesin miettimään, niin tais meilläkin jotain tommosta tarttumis-juttua olla aikaisemmin. Enkä tiedä mistä johtui. Harvoin vain tarttui eikä meillä mennyt iho mitenkään rikki (ei ole ollut koskaan mitään vaippaihottumaa). Voithan koittaa vaikka rasvata vauvan pyllyä esim Bebanthenilla, josko sitten ei tarttuis. Aika kummaa kyllä tuo tarttuminen ja inhottavaa tietty.
 
Saman jutun olen huomannut ja ihmetellyt!! Ja sekin ärsyttää kun koko Pampersin vaippa on "uudistettu", tai jotakin muutoksia ovat tehneet. Ei ole enää takana resoria, vaan ihan suora ja joustamaton takaosa. Ja teipit ovat hirmu pitkät, joutuu meidän tytölle laittaa ne teipit päällekkäin että jotenkin jalassa pysyy koko vaippa ja siltikin vielä on liian löysä! Viimeksi kun Pamperseja ostin niin olivat vielä ihan normaaleita, mut nyt ei enää |O Taidan tyytyä niihin Liberoihin.
 
Meillä myös Pampersia ihan alusta asti, olen välillä kokeilu mielessä ostanut muita rinnalle, mutta mielestäni Pampers on ollut paras. Eikä kyllä mitään tuollaista ole vastaan tullut. Kannattaa valittaa. Itse aikoinaan kakkosen kohdalla, kun ostin paketin ja niissä oli vikaa lähetin yhden näytevaipan ja kirjeen, sain lapun, jolla sai kolme Pampers pakettia hakea ilman kaupasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Saman jutun olen huomannut ja ihmetellyt!! Ja sekin ärsyttää kun koko Pampersin vaippa on "uudistettu", tai jotakin muutoksia ovat tehneet. Ei ole enää takana resoria, vaan ihan suora ja joustamaton takaosa. Ja teipit ovat hirmu pitkät, joutuu meidän tytölle laittaa ne teipit päällekkäin että jotenkin jalassa pysyy koko vaippa ja siltikin vielä on liian löysä! Viimeksi kun Pamperseja ostin niin olivat vielä ihan normaaleita, mut nyt ei enää |O Taidan tyytyä niihin Liberoihin.
Saman huomasin minäkin. Ostin niitä ja on nyt käyttämättömänä kun pojalle olivat aivan liian isoja vaikka vasta olivatkin hyviä siis ennen uudistusta. Ostin sitten liberoja ja huomasin niiden olevan paljon parempia. Kai ne pampersit tulee joskus käytettyy mutta kyllä inhotti :/

 
Meillä tarttui nuo Pampersin kaksi pienintä kokoa myös pojan pyllyyn kiinni - rasvan kanssa ja ilman. Nuissahan on (tai ainakin ½vuotta vitten oli) sellainen verkko, joka oli aina kiinni pyllyssä ja itse pähkäilin että johtuu siitä voiteesta jota mainostavat vaipoissa olevan. Mitään haittaa siitä ei pojalle ollut, mutta itseä harmitti kun sai vaippaa repiä pepusta irti. Naapureilla oli sama homma.

Muiden vaippojen kanssa ei ongelmaa ollut eikä Pampersienkaan kanssa Midi-koosta eteenpäin... joten ei välttämättä mikään valmistus vika, koska useita eriaikaan ostettuja paketteja kokeiltiin (siis myös naapurin vaippoja :p ) - vaan tyyppi ominaisuus.
 
Meillä on ollut aina pampersit käytössä. Ei koskaan ole tarttunut pyllyyn kiinni. Alkuun meni just noita new baby vaippoja, joissa oli se "verkkopintainen" sisäosa, eikä sekään tarttunut kiinni. Nykyään menee Baby dryt, ja niihinkin on tullut tosi paljon uudistusta. Jotka ollaan meillä koettu hyviksi. Entinen baby dry ei joustanut vyötäröltä, nyt joustaa :) Ja entinen haiskahti pahalle, kun pissat tuli. Uusissa ei ole ollut tätä vaivaa.

Kyllä liberoita ollaan kokeiltu, samoin lidlin vaippoja (muumeja), mutta pakko sanoa, että meille pampers ollut paras. Ihan ehdoton.

Meni vähän ohi alkuperäisen, mutta mielipiteitä on varmasti yhtä monta, kuin käyttäjiä.

Kannattaa laittaa sähköpostia pampersille, jos niissä on jotain haittaa. Korvaavat varmasti jotenkin.
 
mamma80
Meilläkin on käytetty melkein pelkkiä Pamperseja ja koskaan ei ole jäänyt kiinni! Otappa yhteyttä Pampersiin ja kysy mitä ovat mieltä.

Niin ja mun mielestä Pampers muuttui paremmaksi, ihana kun on joustava laittaa kiinni. Menee ihan heittämällä päälle yölläkin silmät sikkurassa, eikä tarvitse kiskoa ja sihtailla että saa tarrat oikeaan kohtaan. Pitää vaan olla oikean kokoinen vaippa!
 
unikuu108
meillä kans oli kokeilussa pampers joskus ja juuri se verkko-osa tarttui peppuun kiinni.sittemin olen käyttänyt liberoita tai niitä lidlin vaippoja jotka on meille käyneet.
 
mun mielestä ylipäätään pampersin vaipat on huonoja ku mitä ne oli joskus 6-7 vuotta sitten.
hirmu äkkii rupevat haisee pissalle ja tuntuu et sen vaipan saa vaihta iha koko aika..mulla tuli vaa mieleen onkoha pamers ruvennu rahastaa ku tekevät noi huonoja vaippoaja ku niit tarvii vaihtaa usein ni paljoha niitä sitte kuluuki.. :LOL:
meillä käytössä lidlin vaipat jotka on mun mielestä markkinoiden parhaita! :hug:
 
Mä tykkäsin Pampersin vaipoista vastasyntyneellä varsinkin, kun kaikki tuotokset oli niin löysiä. Se verkkomainen pinta imas kaiken heti vaipan sisään, eikä tullu selkäkakkoja... Toisin kuin sileepintaisilla vaipoilla. Joskus verkko tarttui hieman vauvan ihoon, mutta kyllä sen aina irti sai ilman huutoja tai ihoärsytyksiä. Nyt käytetään babydry-vaippoja, sopii meille.
 
meillä jäi kans ne pienimmät koot vähän pyllyyn kiinni.ei kylläkään mitenkään pahasti mut en niitä sitten alkuun käyttänytkään. Nyt ollaan käytetty pari kuukautta niitä 5-9 kg vaippoja ja niissä en oo samaa huomannu
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
meillä kans oli kokeilussa pampers joskus ja juuri se verkko-osa tarttui peppuun kiinni.sittemin olen käyttänyt liberoita tai niitä lidlin vaippoja jotka on meille käyneet.
Sama homma täälläkin. Nyt käytetäänkin pääasiassa Liberoa (on muuten halvempiakin) ja aina välillä Pampersia, jotta saadaan käytettyä säästöpaketit pois.

Hyvä vaippa pitää olla kyllä sellanen ettei tarttis laittaa pyllyyn mitään ylimäärästä.

 

Yhteistyössä